פרסום ראשון אחרי שפרש מבני עקיבא: זה התפקיד הבא של יאיר שחל

אחרי 6 שנים בהנהגת תנועת הנוער הדתית הגדולה בישראל, שחל עדיין נשאר בעולם החינוך. בעבר שימש בתנועה כרכז מחוז דרום בימי ההתנתקות, ראש מחלקת מפעלים, סמזכ"ל חינוך והגשמה וסמזכ"ל כספים

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/22 21:12 ד באדר ב'

אחרי שפרש מבני עקיבא: זה התפקיד הבא של יאיר שחל
יאיר שחל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לפני מספר חודשים הודיע מזכ"ל בני עקיבא, יאיר שחל, כי הוא צפוי לסיים את תפקידו בסוף שנת הפעילות הנוכחית, ובקיץ הקרוב יחתום קדנציה בת 6 שנים כמזכ"ל התנועה, הארוכה ביותר של מזכ"ל מאז הקמת התנועה) שתחתום פרק של כ-18 שנות פעילות ועבודה בתנועת בני עקיבא במגוון תפקידים. 

שחל אמנם פורש מבני עקיבא אך לא נוטש את עולם החינוך. הערב (ב') התגלה כי שחל צפוי להיכנס לתפקיד ראש מנהל מח"ר במטה בנימין, ראש מנהל מתנ"ס, חינוך ורווחה. שחל (43), אב לשישה, תושב כרמי צור שבגוש עציון, שימש בעבר בתנועה כרכז מחוז דרום בימי ההתנתקות, ראש מחלקת מפעלים, סמזכ"ל חינוך והגשמה וסמזכ"ל כספים בתנועה. 

בימים אלו עוסקת ועדת האיתור בבחירת מזכ"ל או מזכ"לית חדשה לתנועת הנוער הדתית הגדולה בישראל, ועד פסח הם צפויים להכריע מי יחליף את יאיר שחל בתפקיד המאתגר. בהודעת הדרושים שפרסמה התנועה נכתב "ועדת האיתור של מליאת ההנהלה הארצית מבקשת לאתר מועמד/ת לתפקיד מזכ"ל התנועה". בין דרישות התפקיד: אישיות תורנית וחינוכית המזדהה עם ערכי התנועה, רקע בתפקידי הנהגה וניסיון בעבודה מול משרדים ממשלתיים. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן