נועה ירון הצטרפה לסטטיסטיקה: "הרגשה חזקה של אין אותי"

הכוכבת שחזרה בתשובה נדבקה בקורונה ומספרת איך בחרה לראות את הטוב בימים הקשים, "למרות הכאבים והחולשה, מאחורי הסיבות, שמעתי וראיתי בימים האלה הרבה מאוד את המסובב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/22 11:48 טו באדר א'

נועה ירון הצטרפה לסטטיסטיקה: "הרגשה חזקה של אין אותי"
נועה ירון דיין, צילום: Miriam Alster/FLASH90

הגל החמישי של נגיף הקורונה בדמות זן האומיקרון כבר נמצא בירידה מסוימת, אולם עדיין מופיעים סימנים לכך שהמגיפה כאן כדי להישאר. לאחר שבחודש האחרון חשפה הסופרת והמרצה, נועה ירון, כיצד המציאות הלא יציבה השפיעה על חייה, השבוע היא גילתה כי גם היא נפלה קורבן לסטטיסטיקה ונדבקה בנגיף. 

בפוסט שהעלתה אמש (ג') לחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה על ההקלה שחשה כאשר ראתה שני פסים בבדיקה. "כאילו סיימתי איזה מרוץ ארוך של חרדה. אמרתי, אוקי נועה, הנה זה בא. שנתיים שליליות מאחורייך, והמפלצת לפניך....תנשמי לתוך האירוע. אומרים שהמפלצת הזאת כבר לא טורפת, אומרים שהיא דומה יותר לצינון קל". 

עוד היא מספרת על המיחושים שתקפו אותה, "אז קודם כל היה קשוח. מאוד. אלה היו עשרה ימים שאני לא זוכרת כמותם. הרגשה חזקה של אין אותי. עייפות עמוקה עמוקה ושיעול עמוק עמוק", אבל מיד מסייגת,  "אבל בא לי לדלג על החלק התסמיני באירוע, כי אני מאמינה בכל ליבי שאנחנו באנו לעולם הזה כדי לחפש את החסד שבתוך הדין. את האחד הפשוט בתוך הפעולות המשתנות. את השיעור שבתוך הניסיון. את הבשורה שמבשר המשבר". 

"למרות הכאבים והחולשה, מאחורי הסיבות, שמעתי וראיתי בימים האלה הרבה מאוד את המסובב. 
שמעתי אותו בתוכי. מדבר ברוך. באהבה. אומר לי, נועה, שומעת? עצרנו רגע כדי לדבר. זה לא שעצרתי לך הכל, להיפך. עצרתי בשבילך הכל. בשביל שיהיה לך רגע או שניים להקשיב. הגוף חלש והנה את מתנתקת מהכל. יום אחרי יום. נגמלת. מהדווארות האינסופיות באוטו, ממקום למקום. מהג'אגלינג. מלצאת ולהיכנס. להופיע ולהיעלם. אחר כך נגמלת מעישון. וכשזה לא מספיק, אז גם ממוצרי חלב, וקמח, וסוכר. ולוקחת המון ויטמינים, והולכת לישון לא בזמן, אלא לפני הזמן. ולא כותבת כלום באמצע הלילה. ולא רואה את הזריחה מהצד הלא נכון. ולא עושה סטורי. ולא צועקת על שום ילד. ולא מתווכחת עם שום קערת מרק".