ירגיז את פוטין? לא רואה בעינים: גיא הוכמן באתגר מפחיד באופן קיצוני

הקומיקאי גיא הוכמן לא מפסיק לאתגר את עצמו במשימות מלחיצות במיוחד, אחרי שטס לטורקיה בשיא המתיחות ונעצר במקרה אחר בדובאי, הוכמן מאתגר שוב את עוקביו : אם אגיע ל-50 אלף לייקים, אטוס לאוקראינה ואצלם סרטון מול הצבא של פוטין | האם יצליח?

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/22 14:45 יג באדר א'

לא רואה בעינים: גיא הוכמן באתגר מפחיד באופן קיצוני
גיא הוכמן , צילום: באדיבות המצולם

יעשה את הצעד האמיץ? גיא הוכמן, הוא קומיקאי, סטנדאפיסט, תסריטאי ואושיית רשת ישראלי, שאת עיקר הפעילות הקומית שלו עושה בהפקת סרטונים קומיים בהפגנות שונות ומשחקי כדורגל וכבר מספר שנים זוכה לפופולאריות רבה.

הוכמן שבעבר הסתכן וטס לצלם סרטון מחוץ לארמונו של ארדואן בשיא המתיחות עם המדינה הטורקית, ואף נעצר בדובאי כשטס לעשות שם סרטון אחר, לוקח הימור גודל יותר.

אני טס לאוקראינה לצלם סרטון שלי מול הצבא של פוטין

לאור המתיחות השוררת בין רוסיה לאוקראינה וההערכות הן שבימים הקרבים תיפתח שם מלחמה, הערכות שהובילו את ראש הממשלה ושר החוץ לקרוא אזרחים ישראלים שנמצאים באוקראינה לשוב מיד ארצה עקב החשש שייקלעו לסערת המלחמה ויתקעו במדינה. גם רבה הראשי של אוקראינה סיפר על היסטריה מקומית וטען שישראלים רבים בורחים מהמדינה

אך נראה שכל הרעש הזה לא משפיע על הוכמן שבוחר לעשות את הצעד  בכיוון ההפוך, בפוסט שכתב הקומיקאי באינסטגרם אתגר הוכמן את עוקביו והציע "אם יש פה 50 אלף לייקים אני טס לאוקראינה לצלם סרטון שלי מול הצבא של פוטין". 

https://www.instagram.com/p/CZ9Bw2BMrYC/?utm_source=ig_web_copy_link

באתגר הקודם ענה הוכמן: "אני מתחיל לארוז"

לאחרונה עלה הוכמן לכותרות בזמן התקופה המתוחה עם טורקיה, סביב סערת בני הזוג אוקנין שהצטלמו מחוץ לארמונו של ארדואן ונעצרו על לא עוול בכפם. הוכמן שזיהה את הפוטנציאל, אתגר את עוקביו שאם יגיע לעשרת אלפים לייקים, הוא יסתכן ויטוס לצלם סרטון קומי מול ארמונו של ארדואן. הגולשים אהבו והגיעו ליעד,  והוכמן כתב: "אני מתחיל לארוז". בסופו של דבר הוא חזר בשלום לישראל.

צילום: shutterstock

לא תמיד ביקוריו הקודמים של הוכמן עלו יפה, כזכור, בעבר הותקף הוכמן במהלך צילום סרטונים ואף נעצר בדובאי.

צפו בהסבר של הוכמן על הסיבה שעצרו אותו בדובאי