60 מיליון צפיות בשנה | גיא הוכמן שובר שיא עם מספר היסטרי

הקומיקאי המצליח קיבל הבוקר מייל מהסוכן שלו ושיתף את עוקביו בחדשות המשמחות: בשנת 2021 הוא הופיע 157 פעמים, ומספר החשיפות שלו הגיע לעשרות מיליונים. "כיף ליצור תוכן עבור קהל ישראלי מדהים מכל המגזרים", אמר הוכמן לחדשות כיפה

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/22 16:43 ז בשבט התשפב

60 מיליון צפיות בשנה | גיא הוכמן שובר שיא עם מספר היסטרי
גיא הוכמן, צילום: באדיבות המצולם

גיא הוכמן, הקומיקאי הישראלי המצליח, מסכם את שנת 2021 בקריירה שלו וחושף את הנתונים. "מייל בוקר מהסוכן", כתב הוכמן, שמפיק סרטונים קומיים בהפגנות שונות ומשחקי כדורגל כבר מספר שנים וזוכה לפופולאריות רבה. נתוני המדיה שלו מתייחסים לרשתות אינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב, טיקטוק וטוויטר.

מהמייל נראה כי הפופולאריות של הוכמן רק גוברת כאשר מספר החשיפות שלו עומד על 60.4 מיליון. הרשת המובילה בגזרתו של הוכמן היא האינסטגרם, שם הוא זוכה ליותר מ-10 מילון חשיפות. בטיקטוק הוא זוכה ליותר מ-16 מיליון צפיות, ביוטיוב ל-12 מיליון ובפייסבוק לכמעט 10 מיליוני חשיפות. בטוויטר זכה הוכמן "רק" ל-447 אלף חשיפות.

הוכמן מסר לחדשות כיפה: "כיף ליצור תוכן עבור קהל ישראלי מדהים מכל המגזרים, ומרגש לראות אותם מגיעים בהמוניהם להופעות. זה רק מראה שהיום יוצר תוכן יכול להגיע לכל הקהלים ללא שום תיווך".

בעבר הותקף הוכמן במהלך צילום סרטונים ואף נעצר בדובאי. ומוקדם יותר השנה איתגר את עצמו, וכתב לאחר המעצר של בני הזוג אוקנין: "אם יהיו פה 10 אלף לייקים אטוס לצלם סרטון מול הארמון של ארדואן". הגולשים אהבו והוכמן כתב: "אני מתחיל לארוז". בסופו של דבר הוא חזר בשלום לישראל.


(גיא הוכמן מסביר מדוע נעצר בדובאי)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן