"טס לצלם מול הארמון של ארדואן" גיא הוכמן באתגר מלחיץ במיוחד

הקומיקאי גיא הוכמן מוכר בסרטונים שהוא מצלם בסיטואציות שונות, הפגנה נגד הממשלה או יציע של אוהדי הפועל. הוכמן הודיע כי יטוס לצלם סרטון בטורקיה, למרות אזהרת המסע

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/11/21 09:52 יא בכסלו התשפב

"טס לצלם מול הארמון של ארדואן" גיא הוכמן באתגר מלחיץ במיוחד
נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, צילום: shutterstock

טורקיה לא מאירה פנים לתייר הישראלי. בני הזוג נטלי ומורדי שנעצרו בגלל שצלמו את ארמונו של ארדוראן נמצאים במעצר כבר שישה ימים ואזהרת מסע רשמית פורסמה על מנת למנוע מישראלים להגיע למדינה. למרות המצב, הקומיקאי גיא הוכמן פרסם שיסע לצלם סרטון קומי מול ארמונו של ארדואן.

הוכמן מפיק סרטונים קומיים בהפגנות שונות ומשחקי כדורגל כבר מספר שנים וזוכה לפופולאריות רבה. בעבר הותקף במהלך צילום סרטונים ויתכן שהפעם הוא הולך רחוק מדי. "אם יהיו פה 10 אלף לייקים אטוס לצלם סרטון מול הארמון של ארדואן", כתב הוכמן. הגולשים אהבו והוכמן כתב: אני מתחיל לארוז".

במידה וייסע הוכמן, יצטרך הקומיקאי לקרוא קודם את אזהרת המסע החמורה שפורסמה אמש. כאמור, המלצת המטה ללוחמה בטרור הינה להימנע מביקורים במדינה ולצאת בהקדם האפשרי התיירים הישראלים השוהים כעת בתורכיה מתבקשים להימנע מהגעה לאתרי תיירות הומי אדם, להישמע להוראות גורמי הביטחון המקומיים ולתקשורת ולצאת משם בהקדם האפשרי. מבני משפחות התיירים הישראלים השוהים כעת בתורכיה נבקש לעדכנם אודות חידוד אזהרת המסע כאמור.

"המטה ללוחמה בטרור מבהיר בזאת, שאזהרת המסע דלעיל היא המלצה בלבד ואילו ההחלטה על ביקור/שהייה במקום כלשהו בחו"ל נתונה לשיקול דעתו של כל אדם ועל אחריותו הבלעדית תוך שהוא שוקל את משמעויות אזהרת המסע, סיכונים אחרים מלבד סיכוני הטרור (ראה אתר משרד החוץ) ומודע להוראות הדין הישראלי", נכתב.