צופית גרנט מסכמת את החתונה ומגלה את המיקום הסודי, ומי הזמרים שבאו להרים

שבועיים עברו מאז החתונה של צופית גרנט ושולי רנד, ועוד פרטים נחשפים אודות החתונה המדוברת, בין הזמרים שבאו להופיע ניתן למצוא את ישי ריבו וחנן בן ארי מי עוד היה? לכל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/11/21 12:16 יח בכסלו התשפב

צופית גרנט מסכמת את החתונה ומגלה את המיקום הסודי, ומי הזמרים שבאו להרים
צופית גרנט, צילום: אילן בשור

תחת הכותרת המפוצצת "החתונה" שיתפה בפייסבוק צופית גרנט תמונות ותודות מהאירוע המרגש. "וואו כבר עברו שבועיים מאז ליל הכלולות שלנו וזה לא עובר לי…היה כזה כייף, כל כך שמח. יש לי מלא תודות מכל הלב. יש לנו!! חייבים להתרגל לדבר בזוג".

ישי ריבו, חנן בן ארי, יונתן רזאל, אמיר דדון, ועמיר בניון שרו שימחו וריגשו

לאחר שורה של תודות לילדיה ולהפקה, היא מודה לשורת אמנים: "ולחברים הזמרים האהובים שבהפתעה עלו ושרו ושימחו וריגשו אותנו עד דמעות ישי ריבו, עמיר בניון, חנן בן ארי, יונתן רזאל, ואמיר דדון. תודה", ולא שוכחת להודות גם לאולם: "למקום הסודי - שנמצא במושב מחסיה ונקרא ״חוות דרך ארץ״ וואו איזה מקום משגע, פסטורלי, מוקף עצי זית, ואנרגטית משדר חום וטבע".

שולי רנד

שולי רנד צילום: יח"צ


היא כמובן מודה גם למי שהגיע: "ותודה לאורחים שלנו החברים והמשפחה שהייתם שם איתנו ושמחתם בשמחה הכל כך גדולה שלנו. הסבתם לנו אושר גדול איזה כיףףףףףף".

הנשמות שלנו נפגשו והפכו לנשמה אחת

בראיון לידיעות אחרונות סיפרה גרנט על תחילת הקשר עם שולי רנד: "החיבור הכי גדול בינינו זה הדמיון בינינו. אנחנו מאוד דומים באישיות שלנו. יצאנו לדרך ובכלל לא הייתה אופציה אחרת. כאילו הנשמות שלנו נפגשו והפכו לנשמה אחת". עוד היא סיפרה: "באיזשהו שלב הוא נחשף בפניי על מה שהוא עובר ובתוך התהליך הזה התאהבנו בצורה בלתי נתפסת. לי באופן אישי יש יכולת להחזיק מורכבויות אני לא מפחדת מאנשים וממה חושבים עליי".