שולי רנד חושף תמונה זוגית ראשונה עם צופית גרנט

בשבוע שעבר התרגשנו ביחד עם הזמר והשחקן שולי רנד ובת זוגו העיתונאית צופית גרנט כשעמדו מתחת לחופה ונשאו בטקס מרגש | אתמול שחררו הזוג הצעיר תמונה זוגית ראשונה והם נראים לא פחות ממאושרים

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/11/21 08:22 י בכסלו התשפב

שולי רנד חושף תמונה זוגית ראשונה עם צופית גרנט
שולי רנד, צילום: צילום מסך, רשת 13

אחרי שהתרגשנו מהחופה המיוחדת של בני הזוג שולי רנד וצופית גרנט, הזמר האהוב שיתף אתמול (ש') תמונה זוגית ראשונה עם העיתונאית צופית גרנט. העוקבים הרבים החזירו אהבה לזוג המאושר שנישא אחרי תקופה ארוכה.

מערכת היחסים המיוחדת בין הזמר שולי רנד לעיתונאית צופית גרנט הגיע בשבוע שעבר לרגע השיא והשניים נשאו כדת משה וישראל ב"חוות דרך ארץ" במושב מחסיה שליד בית שמש, לאחר כשנתיים של זוגיות שידעה גם לא מעט הכחשות וקשיים. לאחרונה העניק רנד ראיון אישי על הקשר המיוחד ותיעוד של הזמר שובר את הכוס מתחת לחופה ריגש את המעריצים.

רנד פיזר רמזים לכך בראיון שקיים לפני כשבוע בו נשאל האם מגיע לו מזל טוב על החתונה, שם ענה בחיוב "בעזרת השם. מגיע לי באופן עקרוני מזל טוב", רנד שיתף על התקווה שלו מהקשר: "בחיי הפרטיים יש אמירה, זכיתי שתהיה סוג מסוים של אמירה שבעיניי היא כל כך חשובה. זה משהו שאנחנו כל כך נזקקים לו בימים אלו - השיח הופך להיות בלתי אפשרי וחסר טעם. אני מקווה שדרך הקשר הזה אני אעשה סוג מסוים של תיקון".