תחזור בתשובה? צופית גרנט בראיון ראשון אחרי החתונה: "לא יהיו הופעות בשבת"

אחרי החתונה המרגשת, מספרת צופית גרנט כיצד יראו השבתות לצד בעלה, הזמר החרדי שולי רנד. עוד חשפה בראיון, כי היא כבר נמצאת שנים ארוכות ב"תהליך של תשובה, זו הלכה למעשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/11/21 15:56 יד בכסלו התשפב

תחזור בתשובה? צופית גרנט בראיון ראשון אחרי החתונה: "לא יהיו הופעות בשבת"
צופית גרנט, צילום: אילן בשור

שבוע חלף מאז התרגשה המדינה באירוע החתונה של השחקן והיוצר שולי רנד וצופית גרנט. השניים, שנישאו לאחר מערכת יחסים ארוכה, זכו להגיע לרגע לאחר תלאות רבות בדרך. החתונה נערכה ב"חוות דרך ארץ" במושב מחסיה שליד בית שמש, ומאז הזוג הטרי אפילו זכה לחיקוי ראשון בארץ נהדרת. 

גרנט, מנחת הסדרה התיעודית "אבודים", סיפרה בראיון שהעניקה לתוכנית "הצינור" של רשת 13 מה זו תשובה מבחינתה. "זו הלכה למעשה, התנהגות, התנהלות. במקום הזה אני כבר מזמן משתדלת להיות בתוך תשובה". במענה לשאלה של גיא לרר, כיצד תיראה השבת מעכשיו, עם נישואיה לשולי שחזר בתשובה, ענתה כי "לא יהיו צילומים בשבתות ולא יהיו הופעות בשבת. שבת היא שבת קודש". 

כבר שבוע לפני החתונה, רנד פיזר רמזים לכך בראיון שערך עם 103FM, שם ענה בחיוב "בעזרת השם. מגיע לי באופן עקרוני מזל טוב", רנד שיתף על התקווה שלו מהקשר: "בחיי הפרטיים יש אמירה, זכיתי שתהיה סוג מסוים של אמירה שבעיניי היא כל כך חשובה. זה משהו שאנחנו כל כך נזקקים לו בימים אלו - השיח הופך להיות בלתי אפשרי וחסר טעם. אני מקווה שדרך הקשר הזה אני אעשה סוג מסוים של תיקון".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן