שולי רנד בראיון חושפני על הקשר עם צופית גרנט: "אנחנו לא זוג שגרתי"

הזמר והיוצר שולי רנד, התייחס בריאיון על השיר החדש שיצא בשיתוף פעולה עם עמיר בניון, וגם דיבר על הקשר עם צופית גרנט: "אני מקווה שדרך הקשר הזה אני אעשה סוג מסויים של תיקון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/11/21 20:18 כט בחשון התשפב

שולי רנד בראיון חושפני על הקשר עם צופית גרנט: "אנחנו לא זוג שגרתי"
שולי רנד, צילום: אוהד רומנו

הזמר שולי רנד ועמיר בניון יצרו יחד שיתוף פעולה מרתק, ועתידים לצאת במופע בכורה חדש בסוף החודש. בריאיון ל־103FM סיפר רנד על החיבור המוזיקלי לבניון, משמעות השיר החדש ושיתף פרטים על הקשר עם צופית גרנט.  

רנד סיפר שהפרויקט עם עמיר החל לפני 15 שנה אבל ירד בסופו של דבר מהפרק "השירים האלו עצומים ויקרים, זה לא נתן לי מנוח ולפני 3 שנים התחלתי בגישושים עם עמיר שנחזור לפרויקט. למעשה אני חב לעמיר הכרת תודה מאוד גדולה, הוא זה שהכניס אותי לעולם המוזיקה".

 'גיליתי מחדש' שירם החדש נשמע כמו שיר אהבה, רנד פירט למה התכוון במילים: "זה גם שיר אהבה לאישה וגם לאהבת התורה. כל אחד שיקח את זה לאיזה כיוון שמדבר אליו יותר".

כשנשאל האם יש כאן ניסיון להשפיע על קהל מעריציו אמר "זו לא האידיאולוגיה שלי. אני רואה את עצמי כשליח אידיאולוגי מסוים, אבוי לאמן שלא רואה את עצמו בצד כזה או אחר, אבל זה לא עניין של לקחת אנשים לבד שלי." 

על הזוגיות עם צופית גרנט: "יש בעניין הזה גם אמירה ציבורית כי אנחנו זוג לא שגרתי, אנחנו באים מעולמות אחרים. יש בזה אמירה של אפשרות, אנחנו כל כך זקוקים לאמונה הזו שאפשר לחיות ולדבר גם אם באים ממקומות אחרים וגם אם חושבים אחרת."


כשנשאל האם מגיע לו מזל טוב על החתונה ענה שולי בחיוב "בעזרת השם. מגיע לי באופן עקרוני מזל טוב" רנד שיתף על התקווה שלו מהקשר: "בחיי הפרטיים יש אמירה, זכיתי שתהיה סוג מסויים של אמירה שבעיניי היא כל כך חשובה. זה משהו שאנחנו כל כך נזקקים לו בימים אלו - השיח הופך להיות בלתי אפשרי וחסר טעם. אני מקווה שדרך הקשר הזה אני אעשה סוג מסויים של תיקון".

כזכור צופית גרנט נחשפה בריאיון בידיעות אחרונות ואמרה על הקשר "הבנתי שגם אם יש באהבה הזו מחיר הוא שווה את המחיר. הוא עזב את הבית שלו לפני הרבה שנים ונלחם על הגט מעל לשלוש שנים. זה לא קשור אליי ואין שום סיבה שהוא יישאר לבד בגלל שיש מישהי שלא רוצה לשחרר אותו. לתוך זה לי לא היית השום בעיה להיכנס. הוא לא בגד באף אחד ולא בוגד ולא יודע מה זה. בנאדם הכי אמין, נאמן עדין. אני רואה את החברים שלו כמה הם אוהבים אותו".

"מה מונע מכם להתחתן?", גרנט נשאלת ועונה בצורה חדה: "אין מניעה יותר. הגט שלו מופקד ברבנות והיא יכולה לקחת את הגט בכל רגע". 

(השיר החדש של שולי רנד ועמיר בניון "גיליתי מחדש").

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן