איזה ילד: עמית סגל מספר על הכישלון הראשון שלו בעולם התקשורת

הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 חשף היום את הכישלון שלו הראשון בעולם התקשורת וסיפר על עיתונאי צעיר, נער חרדי שלטענתו עוד צפוי להיות כוכב

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/21 15:54 ח בתשרי התשפב

איזה ילד: עמית סגל מספר על הכישלון הראשון שלו בעולם התקשורת
עמית סגל, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הפרשן הסרוג עמית סגל שיתף היום את העוקבים הרבים ברגע מרגש במיוחד. נער חרדי צעיר שניגש לסגל וסיפר לו שהוא מוציא עיתון ומראיין חברי כנסת. סגל הקדיש לו את אחד מעותקי הספר החדש אבל צנזר קטע אחד.

בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות סיפר סגל על הצעד הראשון שלו בעולם התקשורת, "בגיל שש הוצאתי עיתון ילדים שכונתי עם אחי הבכור. גיליון עלה שקל אחד, מנוי שנתי עשרה שקלים, היו שם דעות פוליטיות נוקבות בכתב ילדותי וסיפור בהמשכים שלא הגיע מעולם אל סופו".

סגל הוסיף וכתב את הסיבה לסופו של העיתון: "אולי הבעיה הייתה שסגן העורך לא כל כך ידע לקרוא. העיתון פשט את הרגל אחרי שלושה חודשים בגלל שלא חישבנו נכון את מחיר ההדפסה. למזלנו המנויים (אבא אמא סבא סבתא ושני שכנים) מחלו על החוב ולא פנו להוצאה לפועל".

הפרשן סיפר על ילד חרדי שהזכיר לו את העיתון ההוא, "לפני חודש בכנסת ניגש אליי ילד חמוד בן 12 בשם אלי, וסיפר לי שהוא מוציא עיתון. הוא שלח לי ונדהמתי מהרמה הגבוהה (ח״כ משה אבוטבול, בחיים לא חשבת שתיתקל במארב כזה). הוא שאל אותי אם הספר החדש שלי מתאים לו ועניתי שכן. אמא שלו שאלה אם יש קטעים לצנזר, סליחה אביב גפן שהשחרנו את הפזמון בשיר ״עכשיו מעונן״ שמופיע בספר".


(עמית סגל כילד).