רון קופמן: "בירכתי הגומל, קראתי את שיר המעלות והתחייבתי להגיע לבית הכנסת"

פרשן הספורט שיתף בסיפור הפציעה של בנו ושנאלץ להגיע לבית חולים, ואת כל התהליך שעבר יחד עמו. בסיפורו שיתף גם את ההיאחזות באמונה ברגעי הקושי: "חיפשתי חיזוק משמיים, כי רציתי מחילה על כל חטאיי, והיו לי כמה בחיי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/21 14:15 כג באב התשפא

רון קופמן: "בירכתי הגומל, קראתי את שיר המעלות והתחייבתי להגיע לבית הכנסת"
" קראתי את "שיר המעלות", והתחייבתי להגיע לביהכ"נ בשבת" רון קופמן, צילום: מאת Nitzan Hafner - נוצר על ידי מעלה היצירה, ויקיפדיה

רון קופמן, פרשן הספורט המפורסם שיתף ב"מעריב" את סוף השבוע הלא קל שעבר עליו בעקבות הפציעה של בנו גיא. "אני בדרך לתל השומר. גיא שם, הוא בעט בדלת זכוכית עם רגל יחפה, אז הוא נחתך קצת" שיתף קופמן בשיחה בין אשתו ובינו ביום המקרה. קופמן חשף כי על אף שלאורך הדרך בנו היה במצב יציב, רגשותיו סערו בו והוא דאג מאוד לשלום בנו. "כתבתי לאלי, חבר דתי, שיתפלל על הילד, והוא ענה שהוא כבר בתהילים פרק קכ"א. 'ואל תשכח לתת צדקה', הוא התרה בי. 'צדקה תציל ממוות'".

בזמן שבנו עבר ניתוח סיפר קופמן: "פתחתי טלפון לתפילות ששלח לי אלי. אני לא דתי, ממש לא. חיפשתי חיזוק משמיים, כי רציתי מחילה על כל חטאיי, והיו לי כמה בחיי. חשבתי לעצמי שלמה לא עליי, למה על הילד שלי, שהוא צדיק־על־מלא. אבל כנראה שלא נותנים לבחור". עוד המשיך לספר: "שיר המעלות. קראתי בעיניים שטופות דמע. 'אשא עיני אל־ההרים, מאין יבוא עזרי. הנה, לא ינום ולא יישן, שומר ישראל. השם ישמרך, השם יצילך, על יד ימינך. השם ישמור בצאתך ובואך, מעתה ועד עולם'".

לאחר שבנו יצא בשלום ללא נזקים חמורים הודה קופמן: "תודה, אלוהים, אני חייב לך". הבוקר הוסיף בחשבון הטוויטר שלו כי הלך לברך ברכת הגומל על בנו בבית כנסת. "הבוקר, בירכתי "הגומל", בשביל הצדיק שלי שנפצע ונותח. כיפוש ואני, עברנו ליל שימורים מטלטל. במצוקתי, קראתי את "שיר המעלות", והתחייבתי להגיע לביהכ"נ בשבת. הגעתי לבית כנסת קטן בצפון ת"א, תודה מהלב למתפללים, על העזרה וההדרכה. המון תודה לכירורגית ילדים בשיבא. אתם מלאכים-על-מלא. באמת".