עידן עמדי עונה לשאלות על החטופים ומצהיר "למדינת ישראל יש חוב"

בסשן שאלות- תשובות באינסטגרם ענה הזמר עידן עמדי על 5 שאלות שקשורות למאבק איתו הוא מזוהה להשבת החטופים| "זה בקלות יכל להיות כל אחד מאיתנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/22 15:26 כא באדר א'

עידן עמדי עונה לשאלות על החטופים ומצהיר "למדינת ישראל יש חוב"
עידן עמדי , צילום: Flash90

כבר זמן רב שעידן עמדי משמש כפנים למאבק הציבורי להשבת הבנים- הדר גולדין, אורון שאול ואברה מנגיסטו. הזמר המפורסם שמככב ב'פאודה' ממשיך להציף את הנושא. אתמול הוא ביקש מעוקביו באינסטגרם לשאול אותו שאלות על העניין והדגיש כי "יש שאלות שאני לא אוכל לענות עליהם, אשתדל לתת כמה מידע שרק אוכל"

עמדי נשאל האם הוא לא חושב שיש סיבה ללמה לא עושים את זה? שזה מורכב מדי? והשיב- "אני מאמין שעיקר העיסוק של הממשלה והמערכת הביטחונית הם בדברים מורכבים. אם זה היה קל ונוח כנראה שכולם היו עושים את זה. ממה שאני רואה ושומע בשטח אני מבין שיש דרך ושלא מגיעים לעסקה בגלל סיבות שונות חוסר במידע של ההנהגה, פחד מחוסר הסכמה של הציבור וכו"

"ממה שאני רואה ושומע בשטח אני מבין שיש דרך"

שאלה נוספת הייתה על היכולת לעזור במאבק- מה אנחנו תכל'ס יכולים לעשות כדי שהם יחזרו? הזמר השיב- "לעשות רעש ציבורי להציף את הנושא ברשתות ובכלל. אני יודע שנדמה לכם שזה לא יעזור, אבל זה מזיז הרים. לצערי, יש שאננות בנושא".

מדוע הוא בכלל מתעסק בנושא היה דבר שכנראה עניין רבים כיון שעליו ענה- "זה נוגע בי במקום פרטי שבעתיד אולי נדבר עליו יותר. אבל ברמה הרחבה יותר, סיפרתי על הבמה בעצרת שיש משפט שמלווה אותי שנים, על שער מחנה הריכוז בבוכנוולד כתבו 'כל אדם לגורלו' וההתחייבות שלנו בתור יהודים וישראלים היא לא לאפשר את זה. לא סתם אומרים 'כל ישראל ערבים זה לזה' ערב זה תעודת ביטחון אם יש לך חוב. משפחת גולדין שאול ומנגיסטו היו בקלות יכולים להיות אנחנו למדינת ישראל יש חוב כלפיהם. אנחנו הערבים".

"צריך לעשות רעש ציבורי, לצערי, יש שאננות בנושא"

לבסוף עמדי נשאל האם יודעים איפה הם נמצאים והשיב "כן, יש היום אינדיקציה לגבי המקום בו הם נמצאים". הנושא נחתם בהצהרה ש"זה לא נושא פוליטי, למרות שמנסים לציר אותו ככזה, אם תהיה תמיכה ציבורית כל המפלגות ידעו לתמוך בזה. אני לא רואה איך זה מגיע מכיוון האופוזיציה כי כל המידע עובר דרך ראש הממשלה".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן