"הפכנו להיות משפחה": עידן עמדי העלה לבמה את משפחת גולדין | צפו

הזמר והיוצר המצליח קיים מופע עשור לקריירה המצליחה שלו בהיכל מנורה שבתל אביב. במהלך ההופעה העלה עמדי לבמה את בני משפחת גולדין הנאבקים להשבת בנם הדר

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/02/22 07:46 ג באדר א'

"הפכנו להיות משפחה": עידן עמדי העלה לבמה את משפחת גולדין | צפו
עידן עמדי, צילום: שלומי פינטו

הזמר והיוצר עידן עמדי חגג אמש (ה') מופע עשור לקריירה המצליחה שלו. בהופעה במרגשת העלה עמדי לבמה את בני משפחת גולדין הנאבקים להשבת בנם הדר. עמדי אמר: "בקהל יושבים איתנו הערב בני משפחת גולדין", והם עלו עם שלט המאבק שלהם. הקהל עמד ומחא כפיים. "כבר הפכנו להיות משפחה", אמר עמדי. את התיעוד הביא רן בוקר.

לקראת ההופעה כתב עמדי: "אני יודע שלכם, אלו שמסתכלים מהצד, נדמה שמשהו מכל זה בטוח היה מתוכנן, ללכת לאודישן, לשיר ׳שיר בלי שם׳ שהפך ל׳כאב של לוחמים׳, לכתוב אלבום ועוד אלבום, לשחק בפאודה. להופיע על הבמות האלו".

"אבל האמת היא", המשיך, "שהחיים הם דבר מקרי יותר משנראה לנו. פניה אחת אחרת, רק אחת והסיפור היה שונה. מקצוע אחר, חיים אחרים. ובתוך כל זה מהדהדים השירים, מי שמקשיב יודע שהם סיפור חיי. ואין דבר מפחיד יותר מלתת לאחרים להתקרב אליך עד כדי כך, להכיר את המחשבות שלך, כשאתה אוהב ומאושר וגם כשאתה שבור וכואב. ואת זה למעשה אנחנו חוגגים בהופעה הזו. שנמשיך לדבר מהלב. אוהב אתכם. שמח עליכם. ומתרגש. ניפגש בהיכל. עמדי".

לאחר ההודעה על כך שואלרי חמאתי ורביב כנר יופיעו בטקס הדלקת המשואות הממלכתי שיפתח את החגיגות, לפני כשבוע וחצי התפרסם כי גם עידן עמדי יופיע בטקס. כזכור, את הטקס המיוחד שיעמוד השנה בסימן "יד פוגשת יד אחות", ינחו שתי עיתונאיות חדשות 12 ו-13, אלמז מנגיסטו והילה קורח.