74 לישראל עידן עמדי יופיע בטקס המשואות ביום העצמאות הקרוב

חגיגות יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל יפתחו גם השנה בטקס הדלקת המשואות, ולאחר ההודעה על הופעתם של ואלרי חמאתי ורביב כנר, היום נודע כי גם עידן עמדי יופיע בטקס

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/22 11:57 כב בשבט התשפב

עידן עמדי יופיע בטקס המשואות ביום העצמאות הקרוב
עידן עמדי במופע המחווה, צילום: שלומי פינטו

יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל מתקרב. לאחר ההודעה על כך שואלרי חמאתי ורביב כנר יופיעו בטקס הדלקת המשואות הממלכתי שיפתח את החגיגות, היום (ב') מתפרסם כי גם עידן עמדי יופיע בטקס. כזכור, את הטקס המיוחד שיעמוד השנה בסימן "יד פוגשת יד אחות", ינחו שתי עיתונאיות חדשות 12 ו-13, אלמז מנגיסטו והילה קורח.

לראשונה בהיסטוריה, הטקס ינוהל בידי שתי נשים. הטקס, שפותח את אירועי יום העצמאות, יתקיים בהר הרצל ביום רביעי, אור ליום ד' באייר, 4 במאי 2022 ויעמוד השנה בסימן "יד פוגשת יד אחות".

עידן עמדי, בן 33 הוא זמר ויוצר מוערך. הוא משתתף כשחקן בסדרה המצליחה "פאודה". באוגוסט 2021 הוציא את הדואט ״מקום לשנינו״ עם הזמרת היווניה מאלו בליווי קליפ שצולם בישראל ויוון.

רביב כנר, בן 27, התפרסם ב-2019 כשהשתתף בעונה השביעית של התכנית "הכוכב הבא". ביולי 2020 הוציא את סינגל הבכורה שלו, "רסיסים", שהפך ללהיט והגיע למקום הרביעי במצעד השבועי של מדיה פורסט ולמקום השני במצעד הרשמי של גלגלצ לשנת תשפ"א. ואלרי חמאתי, בת 22, התפרסמה גם היא לאחר שהגיעה אל המקום השני בריאליטי המוזיקלי הכוכב הבא. חמאתי ספיקה להופיע בדובאי ולפני מספר חודשים הוציאה את סינגל הבכורה שלה, "ככה לוותר".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן