רותם, את פשוט מעייפת אותי - כל מה שפספסתם בפרק של חתונמי

בפרק החדש של חתונה ממבט ראשון עינב מתאמצת לייצר דרמה בלי שום בסיס, רותם ורונן מתקרבים אך ממשיכים להיות קשים לצפייה, וחן ויוסי מתחילים להכיר ורבים על מילים בעברית

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 09/07/23 13:34 כ בתמוז התשפג

רותם, את פשוט מעייפת אותי - כל מה שפספסתם בפרק של חתונמי
רותם, חתונה ממבט ראשון, צילום: צילום מסך קשת 12

פרק חדש של חתונה ממבט ראשון שודר ודרמות חדשות נרשמו. הזוג הטרי שזה עתה נישא, חן ויוסי, יוצאים לירח דבש במרקש ומגלים זה את זו לראשונה. רותם ורונן עוברים לגור ביחד ומתחילים להתרגל לחיי הזוגיות, והזוג הוותיק, רז ועינב, מנסים לייצר דרמות על בסיס כלום.

חן ויוסי משקיעים אנרגיה על ויכוחים מיותרים

נתחיל מהזוג החדש. חן ויוסי מתרשמים זה מזו, כל אחד בדרכו שלו, אך לא הכל הולך כמצופה. הפרומואים אמנם מבטיחים לנו טעות מזעזעת של חן כשבסוף מתגלה שזו בסך הכל פליטה תמימה של המילה "סתום", אבל כשמדובר ביוסי זו באמת עלולה להיות טעות חמורה. חן מעידה על שניהם "אין לנו אגו" ואני לא יכולה שלא לתהות אם יש יוסי נוסף שאנחנו לא מכירים, כי יוסי עזרא מתייחס למילה "סתום" כפגיעה חמורה ונעלב כשהיא מתקנת אותו בעברית.

אין ספק שחן ויוסי, משוחררים ככל שיעידו על עצמם, חייבים לשחרר קצת יותר. הם משקיעים זמן ואנרגיות בויכוחים מיותרים על השפה העברית וחן מתעקשת לסחוט מיוסי רגשות שלא בהכרח היו קיימים לפני שדחקה בו להמציא אותם. על פניו נראה שהם מסתדרים, חן מוקסמת מההומור של יוסי ויוסי חושב שהיא אחלה בחורה, אך אם השניים ימשיכו להתמקד בכינוי "אבא" או "חיים שלי", לא בטוח שנוכל לסבול את זה עוד הרבה על המסך.

יוסי וחן, ריבים מיותרים

יוסי וחן, ריבים מיותרים צילום: צילום מסך קשת 12

אני אופטימית לגבי הקשר של רותם ורונן אבל לא מצליחה לצפות בהם

בנתיים רותם ורונן כבר שלב אחד קדימה, עוברים לגור יחד. נראה שרותם סוף סוף מתחילה להתרכך ולפתח רגשות ורונן סוף סוף מתחיל לומר, אמנם בהומור אך עדיין בצורה כנה, את מה שיושב על ליבו. הוא כבר לא מתרגש מכל משפט של רותם ומתחיל להבין שזו הבחורה שהוא קיבל, קצת קשה ומאוד ביקורתית, והוא מוכן להכיל את זה. זה אמנם גורם לי להיות אופטימית לגבי הקשר שלהם, אך אני עדיין ממשיכה להתעייף מרותם.

לבחורה הזו אין רגע דל. היא מתעקשת לפצוח בריב באמצע החנות בגלל שרונן העז להקדיש חמש שניות לצורך אחר (אגב, גבר שדואג לאמא שלו זה דווקא די מתוק), היא מסרבת לטעום את היין שקנה כי הוא לא לרמה שלה והיא לא מפסיקה להעיר על כל תזוזה שאינה במקום. אני שמחה שרונן מצליח להכיל את זה ולצחוק מזה אבל בתור צופה מהצד אני מרגישה חנוקה לגמרי, רותם שואבת את כל האוויר בחדר.

רונן ורותם, חתונה ממבט ראשון

רונן ורותם, חתונה ממבט ראשון צילום: צילום מסך קשת 12

עינב, לא חייב לייצר דרמות בכוח - זה בסדר להיות חמודים ומשעממים

הזוג הוותיק ביותר, עינב ורז, חיים את חייהם בשלווה. אך נראה שגם עינב הבינה שהם מתוקים ומשעממים מדי עבור תכנית ריאליטי והחליטה לנסות לייצר דרמה, ללא הצלחה רבה. למרות שהכל מתנהל כרגיל ובנחת, הם מתקרבים ומוצאים חן אחד בעיני השנייה, עינב החליטה לשתוק בארוחת הערב המשותפת. פשוט לשתוק. גם לאחר השיחה שלה בחדר הפסיכולוג לא הצלחתי להבין עד הסוף מה מתחולל שם, היו דיבורים על פחד מהתאהבות או משהו כזה, אבל לא לגמרי הצלחתי להחזיק את העיניים פתוחות.

רז ועינב מתוקים, אין מה לומר. הם סחים ששמים פאה של בחורה וסינר מטבח ונקרעים מצחוק, פסגת הרומנטיקה ביניהם נרשמת בסצנה של בני נוער מנגנים על תופים ומובכים מהמגע, ולכלב של עינב יש השפעה מכרעת על היחסים עם רז. עם כל זה, מישהו צריך לומר לעינב שזה גם בסדר להיות כאלה, חמודים ומשעממים, בלי דרמות בכלל. ואם כבר דרמה, לפחות שנבין במה מדובר, כי הרי בשביל זה הגענו.

עינב מנסה לייצר דרמות בכוח

עינב מנסה לייצר דרמות בכוח צילום: צילום מסך קשת 12