שאלה
שלום לכבוד הרב, ברצוני לדעת מה הטעם בכיסוי ראש לנשואה???????
* השאלה מתוך התענינות בלבד.......
תשובה
שלום לך
כיסוי ראש לאשה נשואה הוא דין שחובתו מהתורה ונלמד מפרשת סוטה שם פורעים את ראש האשה.
שער האשה מוגדר כ"דבר שבערוה" ולכן יש לכסותו כיסוי דבר ערוה נובע מהרצון ליתר צניעות ועניינו שאת הדברים יש להפנות לכתובת ראויה ולא להתייחס אלהם באופן חיצוני. איננו מבינים את כל פרטי ההלכות בנושא זה אך זהו עיקרם של דברים.
שאי ברכה
אלישע פיקסלר