שאל את הרב

היתר לצום

הרב גלעד שטראוס הרב גלעד שטראוס 16/09/14 20:44 כא באלול התשעד

שאלה

שלום הרב .

אני בחורה בת 20 נוהגת ברוך השם לצום את כל הצומות בשנה .

בשנה האחרונה נכנסתי תחת הקטגוריה ( אנורקסית )

צמתי עד עכשיו את כל הצומות שהיו . בפרט י"ז . הוא היה נורא קשה עד שהגעתי למצב שפשוט התעלפתי ששתיתי כוס עם סוכר והמשכתי לצום .

השאלה שלי היא כזו . האם מותר לשתות כוס מים עם סוכר כדי לעלות את רמת הסוכר בגוף או שלהמשיך לצום ?

תודה על התשובה

תשובה

בס"ד
שלום רב,

בשאלות כאלה צריך המלצת רופא שיודע את מצבך הגופני. עדיף רופא ירא שמים.

כתבות נוספות