שאלה
שלום הרב .
אני בחורה בת 20 נוהגת ברוך השם לצום את כל הצומות בשנה .
בשנה האחרונה נכנסתי תחת הקטגוריה ( אנורקסית )
צמתי עד עכשיו את כל הצומות שהיו . בפרט י"ז . הוא היה נורא קשה עד שהגעתי למצב שפשוט התעלפתי ששתיתי כוס עם סוכר והמשכתי לצום .
השאלה שלי היא כזו . האם מותר לשתות כוס מים עם סוכר כדי לעלות את רמת הסוכר בגוף או שלהמשיך לצום ?
תודה על התשובה
תשובה
בס"ד
שלום רב,
בשאלות כאלה צריך המלצת רופא שיודע את מצבך הגופני. עדיף רופא ירא שמים.