שאלה
כבוד הרב שלום לך
לפני מס' כארבע שנים חברי הטוב ביותר תפס את אשתו בוגדת אם גבר ( ערבי) חברי הטוב פנה אליי בסערת רגשות ובהחלטה שלו שאני הייתי שותף לה החליט האיש להישאר אם האשה הנואפת , אני לא יודע אם יש חשיבות, אבל הבגידה נעשתה בביתו שלו במיטתו . מאז ועד היום החיים ממשיכים אבל הוא כל הזמן חושש ממנה, מה גם שהוא קיבל את ההחלטה להישאר עם אשתו לאחר שהיו בדין ודברים והיא הבטיחה שזו היתה טעות מבחינתה וביקשה סליחה
כבוד הרב היום חברי פנה אליי לפני מס' ימים והוא לא יודע אם מה שהוא עשה הוא דבר נכון מבחינת הדת.
אציין שיש לו ארבעה ילדים שאחד מהם נולד לפני כשנה.
כב' הרב המלצתך בבקשה
תודה עידו
תשובה
שלום וברכה
כלל נקוט בידנו שאשת איש שקיימה יחסים עם אדם במהלך חיי הנשואין אסורה לבעל ולבועל.
במקרה שלנו מדובר בגוי וישנה שיטה אחת בפוסקים שמתייחסת למקרה זה באופן שונה משאר המקרים. הואיל ואין אני מעונין לפסוק בשאלה זו ובמיוחד לא באתר זה הצגתי משהו כללי אבל אם חברך מעונין לדעת את ההלכה עליו לשאול רב בסביבתו שידע את כל הפרטים ויוכל לפסוק הלכה.
בברכה
מאיר נהוראי