עושים סדר באיזה יום יוצא בלאק פריידי? כל מה שרציתם לדעת על ימי המכירות בנובמבר

חודש הקניות העמוס של השנה כבר הגיע, ולקראת ימי מכירות עמוסים במבצעים מפנקים באתר ובחנויות ערכנו עבורכם את לוח הזמנים הקרוב. מתי יוצא הסייבר מאנדיי, מה זה ShoppingIL ואיזה יום יוצא על ראש חודש?

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 06/11/22 16:21 יב בחשון התשפג

באיזה יום יוצא בלאק פריידי? כל מה שרציתם לדעת על ימי המכירות בנובמבר
צפויים תורי ענק בחנויות, צילום: shutterstock

הכינו את הארנקים: חודש נובמבר הזכור לטוב כבר הגיע ואיתו גם המסורת של ימי מכירות ענקיות, כאשר הרשתות מתהדרות במבצעים מפנקים וסיילים משתלמים בחנויות וגם באתרים. סוף השנה האזרחית המתקרבת מאופיינת במספר ימים מיוחדים בהם רבים צובאים על החנויות שנערכות מראש עם סחורה וכוח אדם לקראת ההמון שמגיע לקנות עוד ועוד במחירים מוזלים. הנה כל מה שכדאי לדעת לקראת המבצעים הגדולים. 

ShoppingIL

מתחילים בקטן: יום המכירות הראשון של החודש הוא דווקא היום הישראלי המכונה "ShoppingIL" ומתרחש בין התאריכים 9-10.11. היום מאורגן על ידי גוגל ומציע את מרכולתם המקוונת של קמעונאי ישראל. החג המקומי הושק בשנת 2014 וצמח בהתמדה, ובשנים הקודמות השתתפו בימי המכירות 2110 חנויות.

מתי? 09-10.11, ט"ו-ט"ז בחשוון, רביעי-חמישי.

יום הרווקים הסיני

קופצים לסין: בתאריך 11.11, יום לאחר החג הישראלי, מתקיים בסין יום הרווקים הסיני. התאריך מרמז על בדידותו של הרווק והפך ליום קניות בהיקפים בלתי רגילים. ביום זה תוכלו ליהנות מסחורה בינלאומית הנמכרת בהנחות משמעותיות.

מתי? 11.11, י"ז בחשוון, יום שישי.

בלאק פריידי

לקחתם נשימה? אחרי השופינג IL ויום הרווקים הסיני מגיעים לשיא: הבלאק פריידי. בין חג ההודיה לחג המולד, ביום שישי האחרון של נובמבר, מגיע 'יום שישי השחור' הפותח את עונת הקניות האמריקאית. בשנה שעברה בזבזו הישראלים 1.125מיליארד שקל בעסקאות אשראי במהלך אותו יום. 

מתי? 24-26/11, ראש חודש כסלו, חמישי-שבת. 

סייבר מאנדיי

הקינוח: יום שני המקוון מתמקד במוצרי אינטרנט ואלקטרוניקה שמוצעים לציבור הרחב במחירים נמוכים מהרגיל, ובכך חותם את חודש הקניות העמוס. 

מתי? 28.11, ד' בכסלו, יום שני.