זינוק בעלייה: החל ממחר מחיר הדלק יעלה וישבור שיא

יוקר המחייה ממשיך להכות בכיס: מחיר הדלק ממשיך לעלות, ומחר הוא יחצה את רף שבעה השקלים ומחירו יעמוד על 7.04 שקלים, שיא מאז 2014

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/22 12:51 כו באדר א'

זינוק בעלייה: החל ממחר מחיר הדלק יעלה וישבור שיא
מחיר הדלק ייזנק, צילום: Hadas Parush/Flash90

שוב התייקרות משמעותית במחירי הדלק: אחרי שבתחילת שנת 2022 הוזל מחיר הדלק באגורה אחת לליטר, החל ממחר יעלו מחירי הדלק ב-34 אגורות והמחיר יחצה את סף השבעה שקלים ויגיע ל-7.05 – שיא מאז 2014.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 7.05 ש"ח לליטר, עלייה של 34 אגורות מחודש קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 21 אגורות לליטר (כולל מע"מ), ללא שינוי מחודש קודם.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (ללא מע"מ) לא יעלה על 6.02 ש"ח לליטר, עליה של 28 אגורות מחודש קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 18 אגורות (ללא מע"מ), ללא שינוי מחודש קודם.

עם כניסת חודש פברואר התחילה מגמת העלייה ומחירו של ליטר בנזין הגיע לכמעט 7 שקלים לליטר. עם העלייה הנוכחית, כאמור, הרף נחצה. מחירי הדלק מתייקרים לצד תחומים רבים אחרים שגם בהם ניכרת עלייה, במה שהביא לתחילתה של מחאה ציבורית.

איך תחסכו בהוצאות הדלק?

אומנם בלתי אפשרי להימנע מהוצאות על דלק לחלוטין, אך ישנן דרכים לחסוך בכסף. אחת הדרכים לחסוך היא הורדה של אפליקציה ייעודית לתחנת דלק בה אתם מתדלקים אשר מעניקה מבצעים והנחות משתלמים.

דרך נוספת לחסוך היא לוותר על תדלוק בשירות מלא ולבחור בתדלוק בשירות עצמי.  גם אופן השימוש בכלי-הרכב משפיע על הוצאות הדלק, ואם אתם מחכים ברכב מומלץ לדומם את המנוע. נסיעה רגועה שומרת גם על חייכם, אך היא שומרת גם על הכיס.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן