וולט הודיעה: זה התאריך שנתחיל לפעול בירושלים

אחרי מספר חודשי הכנה וגיוס שליחים, חברת המשלוחים wolt הודיעה כי כבר ב-18 באוקטובר יחל שלב ההשקה של משלוחי החברה. אז באיזה שכונות אפשר להזמין ולאיזה משרדי הייטק? כל הפרטים

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 07/10/21 11:54 א בחשון התשפב

וולט הודיעה: זה התאריך שנתחיל לפעול בירושלים
וולט עולה לירושלים, , צילום: יחצ

רעבים אבל אין לכם כוח להתחיל לבשל? אז אם אתם תל אביבים, כנראה שאתם כבר מכירים את הפתרון הקל והמהיר עבורכם והזמנתם אוכל כלשהו דרך וולט. אבל אם אתם גרים בירושלים, אז עד היום המצב היה קצת יותר מורכב - לא עוד. בשירות המשלוחים שהתחיל בפינלנד הודיעו הבוקר (ה') כי כבר ב-18 באוקטובר הם יגיעו לבירה ויתחילו לספק את שירות המשלוחים הכל כך מוכר.  

אפליקציית המשלוחים, שמחברת בין אנשים רעבים מ-2014, פועלת כבר ב-23 מדינות בעולם, ובישראל מ-2018, אז התחילה בתל אביב ופועלת בכל רחבי הארץ מפרדס חנה בצפון ועד לבאר שבע בדרום.

ב-wolt הודיעו היום כי הם יתחילו לפעול בבירה כבר בעוד שבוע וחצי וניתן יהיה להזמין משלוחים מלמעלה ממאה מסעדות ברחבי העיר בהן אפשר למצוא חלק ממקומות האוכל המוכרים בעיר כמו סטקיית חצות, מפגש השייח, מסעדת צדקיהו, מסעדת סימה, מסעדת אמא ועוד. הליך צירוף המסעדות החל בקיץ ועוד צפוי להתרחב. 

בחודשים האחרונים, הפיצה החברה שאלונים לתושבי העיר ופעלה לגיוס שליחים, כאשר בניגוד לתל אביב, שם רוב השליחים מתניידים על אופניים וקורקינטים חשמליים, בירושלים השליחים יסתייעו בעיקר באופנועים שיוכלו לצלוח את העליות הרבות ברחבי העיר.

על פי הודעת החברה, אזורי הפעילות הראשוניים של וולט, יהיו בעיקר באזורי התעסוקה המרכזיים בעיר כמו משרדי ההייטק בהר חוצבים, קריית הממשלה בגבעת רם, הגן הטכנולוגי במלחה, מרכז העיר ומתחם התחנה.

שכונות המגורים בשלב השקת האפליקציה יכללו את הקטמונים, תלפיות מזרח, בית הכרם, קריית יובל, גבעת משואה, רמות, נחלאות, ארנונה, בקעה, תלפיות, המושבה הגרמנית, קטמון הישנה, ניות, רחביה, רסקו, אבו תור, בית צפאפא, שייח ג׳ראח והמושבה האמריקנית. לאחר מספר חודשי הרצה יתרחב השירות לכיוון גילה והר חומה בדרום העיר וצפונה לכיוון הגבעה הצרפתית ורמת אשכול.

ראש העיר ירושלים משה ליאון ברך: "הגעתה של וולט לירושלים היא תוצאה של עבודה מאומצת שארכה כשנה בין עיריית ירושלים לוולט. אני מברך על כניסתה של כל חברה חדשה לעיר ובטח חברה בסדר גודל כמו וולט. ירושלים היא כוח כלכלי אדיר במדינת ישראל. הכניסה של וולט לירושלים תכניס עוד תנועה כלכלית מבורכת למסעדות בעיר ותנגיש את מרכולתם באותו סטנדרט גבוה שיש במקומות אחרים בארץ ובעולם. אני בטוח שמהמהלך הזה ירוויחו העסקים הירושלמים, תושבי ירושלים ועשרות אלפי העובדים המועסקים בעיר ונכנסים אליה מדי יום".

וולט בעיר העתיקה,

וולט בעיר העתיקה, צילום: יחצ

"וולט מחכה לעלות לירושלים ומתכוונת לתת לכל ירושלמי ליהנות מהסצנה הקולינרית הירושלמית המצוינת יחד עם השירות המעולה שאנחנו יודעים לתת", אמרה מנכ״לית וולט ישראל ליאור אשכול, "הביקוש מצד תושבים ועסקים בירושלים לפלטפורמת וולט גבוהה כבר זמן רב. מבחינתנו זהו כבוד גדול להגיע לירושלים ואנחנו מתכוונים לעבוד קשה כדי להצליח לתת לירושלמים חווית צריכה מתקדמת המבוססת טכנולוגיה".