השליח כאן מה מזמינים? | וולט עולה לירושלים, כך תעשו מזה כסף

לאחרונה הפיצה החברה שאלון לירושלמים בו הם מבקשים לאפיין את הלקוח הירושלמי והמסעדות הירושלמיות האהובות עליו, כמו כן החברה החלה בגיוס שליחים בירושלים. יאללה, תניעו או תזמינו

חדשות כיפה דניאל וייס 17/08/21 12:09 ט באלול התשפא

מה מזמינים? | וולט עולה לירושלים, כך תעשו מזה כסף
צילום: shutterstock

wolt- וולט האפליקציה הפינית שמחברת בין אנשים רעבים לאוכל ושינתה את ענף משלוחי האוכל בשנים האחרונות מגיעה לירושלים. האפליקציה שפועלת כיום ב 23 מדינות בעולם, הוקמה ב 2014 ולישראל הגיעה ב 2018, היישר לתל אביב של טרום מגפת הקורונה. כיום השירותים של וולט פרוסים מפרדס חנה בצפון ועד לבאר שבע בדרום.

האפליקציה מאפשרת לכל סועד שרוצה להזמין כל מנה ממסעדה שעובדת עם וולט, דרך אפליקציית השליחויות ומיד לאחר אישור ההזמנה, הלקוח יכול לראות כמה זמן יקח למשלוח להגיע, ולהתעדכן בכל רגע נתון במיקומו של השליח והאוכל.

כאשר פרצה הקורונה בישראל, וולט צברה תאוצה של ממש. מסעדות שנאלצו לסגור עקב הנחיות הקורונה ולא רצו לאבד את מקור ההכנסה או את הלקוחות שלהם, בחרו להפוך את המסעדות לקונספט של שליחויות וכאן וולט נכנסה לתמונה ובענק. שליחי וולט התרוצצו ברחבי תל אביב והאכילו את העובדים או המבודדים הרעבים בכל העיר.  

היתרון של וולט הוא הזמינות והשרותיות כאשר כל לקוח יודע בדיוק מתי המנה שלו תגיע.  דרך האפליקציה ניתן לעשות את ההזמנה למגוון מסעדות וכמובן גם ישנן אפשרויות הסינון כגון בשרי, חלבי, כשר, ארוחות בוקר או ערב ועוד שלל אופציות לסינון.
 

צילום: shutterstock

עכשיו כאמור, גם בעיר הבירה יהנו משירותי משלוחי אוכל מהירים, הערכה כרגע היא שבהתחלה השירו יפעל באזור לב העיר וסביבתה ובהמשך יתרחבו לשכונות הקצה.

אם אתם סטודנטים שרוצים להרוויח כסף על הדרך, או מעוניינים להשלים הכנסה ויש לכם קטנוע, וולט מציעה לכם הזדמנות לעבודה מהחלומות. כחלק מהקונספט של וולט 'להיות הבוס של עצמך', השליחים הם בעצם עצמאים שעובדים מתי שהם רוצים, הם יכולים לבחור מתי לעשות שליחויות ומתי לא. אין התחייבות למשמרות ואין מחויבות לעבודה בכלל. כך בכל מקום שוולט פועלת היא יוצרת מאגר איכותי ורחב של שליחים שעובדים רק כשבא להם ובטוב. תהליך הקבלה לעבודה כולל הדרכה על ידי מערך האופרציה של וולט ויאללה לעבודה.

בימים האחרונים הוציאה הנהלת וולט שאלון עבור ירושלמים לגבי המסעדות המועדפות עליהם והרגלי הצריכה שלהם כדי להכין את קרקע לקראת בואה של חברת שליחויות האוכל לירושלים.

השאלון שפרסמה וולט                                                                                                                צילום: צילומסך

מדובר בבשורות טובות היות והאפליקציה הציבה רף גבוה באשר לשירותיות וזמינות מנות איכותיות ממסעדות שונות. ועכשיו זה כאן בבירתינו הנצחית. שיהיה בתיאבון. 

מטעם וולט  לא נמסרה תגובה.