גדעון סער במרכז הליכוד: "נחוש להתמודד" | צפו בעימותים בכינוס המרכז

סער סקר את המקרים בתולדות הליכוד בהם התקיימה התמודדות מול ראש ממשלה מכהן, ואמר כי קיום ההתמודדות הוא חובה. במהלך נאומו נשמעו קריאות בוז וקריאות תמיכה. המרכז אישר את ביטול הפריימריז

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 08/12/19 19:45 י בכסלו התשפ

גדעון סער במרכז הליכוד: "נחוש להתמודד" | צפו בעימותים בכינוס המרכז
גדעון סער בכנס פעילים, צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

בדרך לפריימריז על ראשות הליכוד. מרכז הליכוד מקיים הערב (א') ישיבה, ואישר את ביטול הפריימריז לרשימת המפלגה לכנסת, בשל פיזור הכנסת הצפוי והקדמת הבחירות - בפעם השניה ברציפות. בנוסף אישר המרכז את ההצעה לקידום החוק הנורבגי - המאפשר לשרים להתפטר ולפנות מקום לח"כים נוספים ברשימה - בכנסת הבאה.

החלטה נוספת שאושרה במרכז הליכוד: אם וכאשר תתפזר הכנסת - יכונס המרכז מחדש, ויחליט האם לקיים פריימריז לראשות התנועה. נכון לעכשיו נראה כי המרכז צפוי לאשר פריימריז כאלה, כאשר המתמודד היחיד נגד נתניהו צפוי להיות ח"כ גדעון סער.

סער עצמו, שכבר הודיע על התמודדותו לראשות המפלגה, נאם הערב בכינוס, וחזר על הצהרתו באוזני חברי המרכז. סער אמר בנאומו: "נחושה דעתי להתמודד על ראשות התנועה על מנת לחלץ את המדינה מהמשבר הפוליטי המתמשך להקים ממשלה בראשות הליכוד ולאחד את עם ישראל סוף סוף".

בהמשך דבריו סקר ח"כ סער את כל הפעמים בהיסטוריה של הליכוד בהן התמודד חבר מפלגה מול ראש מפלגה מכהן על ראשות התנועה, ואמר כי אין מדובר בניסיון פוטש, כפי שטוענים נגדו תומכי נתניהו: "קיום התמודדות אינה רק עמידה על זכותו של חבר התנועה, היא חובה החקוקה בחוקת התנועה", אמר סער.

עם הגעתו לכינוס המרכז - יחד עם נאמנתו ח"כ מיכל שיר - נשמעו קריאות "הו הא מי זה בא - ראש הממשלה הבא". במהלך נאומו נשמעו קריאות בוז רבות וכן קריאות "ביבי, ביבי" מהקהל, אולם לצידן גם קריאות תמיכה רבות בסער.

בהמשך הגיע למקום ראש הממשלה נתניהו, והוא צפוי לנאום בקרוב.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן