שם מפלגתו של אהוד ברק: "ישראל דמוקרטית"

ראש הממשלה לשעבר חשף את שמה של מפלגתו החדשה - "ישראל דמוקרטית": איום לא פחות גדול מהאיום האירני. הבחירה של כל אחת ואחד מאיתנו היא בין מדינת ישראל או מדינת נתניהו"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 06/07/19 20:49 ג בתמוז התשעט

שם מפלגתו של אהוד ברק: "ישראל דמוקרטית"
ברק עם חלק מחברי מפלגתו, צילום: יח"צ

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק חשף את שם מפלגתו החדשה - "ישראל דמוקרטית". המפלגה תצא  מחר בקמפיין דיגיטלי ותפרסם שלטי חוצות עליהם ייכתב: "מדינת נתניהו או מדינת ישראל".

"מדינת ישראל נמצאת רגע לפני פירוק מוחלט של הדמוקרטיה הישראלית", אמר ברק הערב (שבת). "רגע לפני שאנחנו מוותרים על כל מי ומה שאנחנו. זה איום לא פחות גדול מהאיום האירני. הבחירה של כל אחת ואחד מאיתנו היא בין מדינת ישראל או מדינת נתניהו".

"ישראל דמוקרטית". מפלגתו החדשה של אהוד ברק

"ישראל דמוקרטית". מפלגתו החדשה של אהוד ברקצילום: ישראל דמוקרטית

ברק אמר עוד: "בין ריסוק הדמוקרטיה הישראלית, פגיעה מכוונת בשלטון החוק, בבית המשפט ובמשטרת ישראל, בין רמיסה מוחלטת של הממלכתיות והסולידריות הישראלית, לבין המדינה היהודית והדמוקרטית שישראל צריכה, ראויה ויכולה להיות".

לדברי ראש הממשלה לשעבר, "עכשיו הזמן להחזיר את התקווה והאומץ לישראל, להתאחד ולהחזיר את ישראל לפסים". בשבוע שחלף מאז הכריז על הקמת מפלגתו הצטרפו אליה יאיר גולן, פרופסור יפעת ביטון, יאיא פינק, שגית פרץ-דרעי ואישים נוספים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן