סמוטריץ' נגד בן גביר: "הדרך להביא שינוי היא לא באיומים"

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ, קרא ליו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר להפסיק את החרם של סיעתו נגד הממשלה: "הפרס הכי גדול לטרור הוא הפלת ממשלת הימין ועליית השמאל יחד עם תומכי הטרור לשלטון"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 08/05/23 15:17 יז באייר התשפג

סמוטריץ' נגד בן גביר: "הדרך להביא שינוי היא לא באיומים"
בצלאל סמוטריץ', צילום: Sraya Diamant/Flash90

יו"ר סיעת עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, החרים אתמול (א') את ישיבות הממשלה ואת ההצבעות בכנסת כמחאה על המדיניות הביטחונית של הממשלה, ועורר עליו את חמתם של גורמים רבים בקואליציה. בישיבת הסיעה של הציונות הדתית, שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', התייחס לחרם של עוצמה יהודית וקרא לבן גביר לחזור בו מהחלטתו.

"הדרך להביא שינוי היא לא באיומים על הפלת הממשלה ובהחרמת הממשלה והצבעות הקואליציה בכנסת. הפרס הכי גדול לטרור הוא הפלת ממשלת הימין ועליית השמאל יחד עם תומכי הטרור לשלטון אני שב וקורא לחברי השר איתמר בן גביר ולראש הממשלה לשבת ולדבר ולהחזיר את עבודת הממשלה והקואליציה למסלול. אנחנו עומדים בפני אישור תקציב המדינה בקריאה שניה ושלישית", אמר סמוטריץ'.

סמוטריץ' בישיבת הסיעה (עמיאל ירחי):

בן גביר

בן גביר צילום: Sraya Diamant/Flash90

השר מעוצמה יהודית מודה: יש מתח בין נתניהו לבן גביר

מוקדם יותר הבוקר, השר עמיחי אליהו חשף כי ישנה מתיחות גם בין נתניהו לבן גביר. במהלך ריאיון לרדיו 103fm, אמר שר המורשת הרב עמיחי אליהו, ממפלגת עוצמה יהודית, שלדעתו אין נתק בין נתניהו לבן גביר, כפי שדווח היום באתרי החדשות, אולם לדבריו, המתח בין השניים נוכח: "לא חושב שיש נתק ביניהם, אבל בהחלט יש מתח", הודה השר, והשווה את הקשר ביניהם, למערכת יחסים של זוג נשוי: "יש גם לפעמים בין בני זוג מתח, לא תמיד צריך לשים את הגירושין על השולחן".

גלנט: "הם ראו פחות גופות מחבלים ממני"

כזכור, שר הביטחון, יואב גלנט, הגיב אתמול במהלך ישיבת הממשלה, להחלטת השר בן גביר ושרי עוצמה יהודית שלא להגיע לישיבה, ותקף את גלנט על המדיניות הביטחונית שלו. לדברי גלנט: "אני לא מתרגש משר או שרה שתוקפים אותי, הם ראו פחות גופות מחבלים ממני", עוד אמר השר: "זה לא נכס שמשפיע על ארגוני הטרור, זה לא מעניין אותם". 

שר הביטחון יואב גלנט |

שר הביטחון יואב גלנט | צילום: David Cohen/Flash90

תגובתו של בן גביר לא איחרה להגיע: "מילה אחת לשר גלנט שדיבר על כך שראה הרבה גופות של מחבלים", אמר השר. "אין לי בכך ספק. אבל השר גלנט, בשנים האחרונות, אני ראיתי עשרות נרצחים", לדבריו: "אנחנו צריכים בשביל אותם נרצחים להפסיק את ההכלה, להפסיק את הוויתורים, לא לשחרר גופות, לא לשחרר מחבלים, אלה להרוג אותם".


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368