שר הביטחון שחרר גופות מחבלים; בן גביר תקף שוב: "נמשיך להיעדר"

יואב גלנט אישר שחרור שלוש גופות מחבלים מארגון "גוב האריות" - השר לביטחון לאומי יצא כנגדו באופן פומבי: "ההחלטה של שר הביטחון גלנט להחזיר את גופות המחבלים של גוב האריות היא טעות חמורה שתעלה לנו ביוקר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/23 20:29 טו באייר התשפג

שר הביטחון שחרר גופות מחבלים; בן גביר תקף שוב: "נמשיך להיעדר"
יואב גלנט, צילום: David Cohen/Flash90

שר הביטחון יואב גלנט אישר, לפני כניסת השבת, החזרת שלוש גופות מחבלים - מהלך שעורר את זעמו של יושב ראש "עוצמה יהודית" והשר לביטחון לאומי. מדובר במחבלי ארגון "גוב האריות" הפלשתינים שהיו מעורבים בפעילות נגד צה"ל וחוסלו על ידי חיילי סיירת גולני.

"הממשלה הזאת היא ממשלת ימין והציבור לא נתן לנו מנדט כדי להחזיר גופות מחבלים או להימנע מלהפציץ"

"ההחלטה של שר הביטחון גלנט להחזיר את גופות המחבלים חברי ארגון הטרור גוב האריות שביצע חלק גדול מהפיגועים ביו"ש בתקופה האחרונה, היא טעות חמורה שתעלה לנו ביוקר", אמר איתמר בן גביר בתגובה להחלטה. כזכור, בן גביר מחרים את הקואליציה לאחר התנהלותה במהלך סבב הלחימה בו נורו רקטות לעבר עוטף עזה.

"הממשלה הזאת היא ממשלת ימין והציבור לא נתן לנו מנדט כדי להחזיר גופות מחבלים או להימנע מלהפציץ בעזה. עדיין לא מאוחר להוביל מדיניות ביטחונית עוצמתית והתקפית. עוצמה יהודית תמשיך להיעדר מההצבעות עד אשר ממשלת ישראל תשנה כיוון ותתחיל לקיים את המדיניות שלשמה היא נבחרה", הוסיף השר.

הליכוד עקץ את בן גביר

בתגובה לדבריו על מדיניות הממשלה, מוקדם יותר השבוע, ענו בליכוד בחריפות: "ראש הממשלה, שר הביטחון , צה"ל וגורמי הביטחון הם שמנהלים את האירועים הביטחוניים הרגישים והמורכבים שעימם מדינת ישראל מתמודדת. ראש הממשלה הוא שמחליט מיהם הגורמים הרלוונטיים בדיונים. אם הדבר אינו מקובל על השר בן גביר הוא אינו חייב להישאר בממשלה".