בן גביר הסביר את היעדרותו: אתה ראית מחבלים - אני ראיתי נרצחים

השר לביטחון לאומי הסביר מדוע לא הגיע לישיבות הממשלה היום, וענה לשר הביטחון: "השר גלנט ראה הרבה גופות של מחבלים, אני ראיתי עשרות נרצחים" | עוד אמר: "לא לשחרר מחבלים, אלה להרוג אותם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/23 18:27 טז באייר התשפג

בן גביר הסביר את היעדרותו: אתה ראית מחבלים - אני ראיתי נרצחים
השר בן גביר, , צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

השר לביטחון לאומי עורר סערה נוספת כשהחרים היום מישיבות הממשלה ואף תקף את מדיניותו של שר הביטחון גלנט, שלא נשאר חייב ואמר כי ראה יותר גופות מחבלים מבן גביר. בהודעה שפרסם, הסביר בן גביר מהי הסיבה להיעדרותו, וענה לגלנט: "לא לשחרר מחבלים, אלא להרוג אותם"

בפתח דבריו אמר השר, "הייתי היום ביחידת הימ"מ של משמר הגבול, הודתי ללוחמים ולמפקדים על אומץ ליבם ועל תעוזת הנפש. גם תושבי הדרום גיבורים. הם סופגים פעם אחר פעם מתקפות של אירגון טרור רצחני", בן גביר דרש: "אבל מדינת ישראל חייבת לעבור מהכלה - למתקפה. ממשלת ישראל חייבת ליזום, לחתוך מגע, לאמץ את ערכי הימין".

השר ציין כי, "זו לא ממשלת עוצמה יהודית, אין לנו 64 מנדטים, אבל גם בליכוד הבטיחו הבטחות". והסביר שזו הסיבה בגינה לא הגיע היום לישיבת הממשלה, ושחברי עוצמה יהודית לא יגיעו בהמשך הערב להצבעות בכנסת.

יואב גלנט

יואב גלנט צילום: David Cohen/Flash90

"לא לשחרר מחבלים, אלא להרוג אותם"

"ומילה אחת לשר גלנט שדיבר על כך שראה הרבה גופות של מחבלים", אמר בן גביר. "אין לי בכך ספק. אבל השר גלנט, בשנים האחרונות, אני ראיתי עשרות נרצחים", אנחנו צריכים בשביל אותם נרצחים להפסיק את ההכלה, להפסיק את הוויתורים, לא לשחרר גופות, לא לשחרר מחבלים, אלה להרוג אותם"