בחירות 2022

מיוחד על הבר עם כיפה: איתמר בן גביר מגיע לשוק מחנה יהודה

פרויקט הבחירות שלנו ממשיך, והפעם עם יו"ר עצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר | בואו לקחת חלק בראיון פתוח עם בן גביר בבר השכנה שבשוק מחנה יהודה הירושלמי | כל הפרטים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 03/08/22 14:40 ו באב התשפב

על הבר עם כיפה: איתמר בן גביר מגיע לשוק מחנה יהודה
על הבר עם כיפה, צילום: כיפה

על הבר עם כיפה: נמאס לכם לראות את הראיונות עם הפוליטיקאים מהטלוויזיה? רוצים לשאול את הפוליטיקאים שאלות קשות? בואו לקחת חלק בפרויקט הבחירות של חדשות כיפה. עד לבחירות 2022 נארח את השמות הכי חמים בפוליטיקה הישראלית לשיחה פתוחה בשילוב קהל בבר השכנה הירושלמי שבשוק מחנה יהודה. 

צילום: ללא

אחרי ההצלחה עם האורח הראשון שלנו, חבר הכנסת שמחה רוטמן, נארח את יו"ר מפלגת עצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר לראיון מיוחד. מה קורה בחדרים הסגורים בהם מתנהל המשא ומתן עם בצלאל סמוטריץ'? איזה שר הוא רוצה להיות, ומה התוכניות שלו לכנסת הבאה.

יום שני ה-8.8 יא' אב בשעה 17:00, בר השכנה במחנה יהודה, (בית יעקב 11 ירושלים).

בשבוע שעבר אירחנו את חבר הכנסת שמחה רוטמן שאמר על מי שהייתה פעם חלק ממה שמכונה גוש הימין, איילת שקד: "אם היא לא עוברת את אחוז החסימה שתתאחד עם מרצ, בכל מקרה לא נשאר דבר מהאידיאולוגיה שהייתה או לא הייתה לה. מוזר שמחשיבים אותה כגוש הימין".

צפו בשמחה רוטמן מגיע לפרויקט על הבר עם כיפה

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן