פרויקט מיוחד על הבר עם שמחה רוטמן: "אם שקד לא עוברת את אחוז החסימה שתתאחד עם מרצ"

פרויקט הבחירות המיוחד של חדשות כיפה, "על הבר עם כיפה", הושק היום בבר השכנה שבשוק מחנה יהודה | האורח הראשון שלנו היה חבר הכנסת ממפלגת הציונות הדתית, שהתייחס למו"מ עם עוצמה יהודית: "אני בטוח שתהיה ריצה משותפת"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 26/07/22 19:43 כז בתמוז התשפב

על הבר עם שמחה רוטמן: "אם שקד לא עוברת את אחוז החסימה שתתאחד עם מרצ"
צילום: ללא

פרויקט הבחירות של חדשות כיפה הושק היום (ג') לראשונה מבר השכנה במחנה יהודה, כאשר האורח הראשון היה חבר הכנסת שמחה רוטמן ממפלגת הציונות הדתית, חבר הוועדה לבחירות שופטים ומחבר הספר מפלגת בג"ץ.

במהלך האירוע ענה שמחה רוטמן לשאלות רבות, והתייחס למספר נושאים, ביניהם התמודדות משה סעדה, בכיר מח"ש שהתראיין בימים האחרונים על כשלי הפרקליטות ברשימת הציונות הדתית עלי ואמר כי: "הוא איש ראוי, ברוך הבא". על המפכ"ל לשעבר אלשיך אמר רוטמן שהוא: "שיקר בתגובה שלו לכתבה אתמול. שי ניצן, יש לו בעיה עם אמירת אמת".

"לשקד לא נשאר דבר מהאידיאולוגיה שהייתה או לא הייתה לה"

רוטמן התייחס לריצה המשותפת עם בן-גביר שתופסת כותרות לאחרונה בשל חוסר היכולת של סמוטריץ' להיסגר על רשימה ואמר: "מו"מ מנהלים בחדר סגור, זה לא רלוונטי. אני בטוח שתהיה ריצה משותפת. זה מה שאנחנו רוצים ואני בטוח שכך יהיה".

צילום: ללא

על מי שהייתה פעם חלק ממה שמכונה גוש הימין, איילת שקד אמר רוטמן: "אם היא לא עוברת את אחוז החסימה שתתאחד עם מרצ, בכל מקרה לא נשאר דבר מהאידיאולוגיה שהייתה או לא הייתה לה. מוזר שמחשיבים אותה כגוש הימין".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן