אזעקת אמת? ניר אורבך נגד הממשלה: "אני על הקצה"

אחרי הזגזוג המפואר של זועבי שנתן לה דקות תהילה ותקציבים רבים, חבר הכנסת מימינה מעלה שוב את מד הלחץ של הקואליציה | "לממשלה הזאת יש דימוי שמתחזק של ממשלה שנכנעת לערבים. אם זה לא ייפסק – אהיה בחוץ מהר ממה שנדמה"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 23/05/22 07:14 כב באייר התשפב

אזעקת אמת? ניר אורבך נגד הממשלה: "אני על הקצה"
אורבך, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

משמאל ומימין: האם הבעיה הבאה של הקואליציה תבוא דווקא מכיוונה של ימינה? אחרי פרישתה וחזרתה של חברת הכנסת רינאוי-זועבי ממרצ הקואליציה נשמה לרווחה, אך נראה שלא לזמן רב. על פי דיווח של ספי עובדיה חבר הכנסת ניר אורבך, שנחשב מקורבו של בנט, התבטא ואמר כי הוא "על הקצה".

הבעיה של אורבך

אורבך משמש כיושב ראש ועדת הכנסת, והוא הסביר כי "לממשלה הזאת יש דימוי שמתחזק של ממשלה שנכנעת לערבים. אם זה לא ייפסק - אהיה בחוץ מהר ממה שנדמה". על פי הדיווח ראשי הקואליציה מתייחסים ברצינות לאיומיו ומתוכנן גם מולו משא ומתן במטרה לייצב את הקואליציה.

כזכור, אחרי פרישתה של סילמן מהקואליציה, הרוחות בימינה סערו. איילת שקד, אביר קארה ואורבך תיאמו עמדות והם מתנהלים בתיאום מול ראש הממשלה. אורבך עצמו כבר הציב בעבר אולטימטום לבנט.

אתמול (א') אמר בנט בפתח ישיבת הממשלה כי "אם חברי כנסת משמאל מרגישים שהממשלה ימנית מדי, וחברי כנסת מימין מרגישים שהממשלה שמאלנית מדי - סימן כנראה שהממשלה במקום טוב באמצע, ממשלה ביצועית טובה שמניחה בצד מחלוקות אידאולוגיות ופשוט דואגת לאזרחים. זו המשמעות של פשרה. זו ממשלה טובה לישראל ואנחנו לא מוותרים".

ניר אורבך בראיון לכיפה:

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן