"איבדת את השכל שלך": עימותים חריגים בכנסת, מאבטח נפצע

עימותים חריגים בכנסת בין מיקי לוי לחברי כנסת מהציונות הדתית על רקע מעצר תלמידים מחומש. בציונות הדתית אומרים: "ההתנהגות הברוטלית של מיקי לוי הבוקר במליאת הכנסת היא עוד שיא שנשבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/22 07:28 כט באדר א'

"איבדת את השכל שלך": עימותים חריגים בכנסת, מאבטח נפצע
ראש הממשלה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות מעצר של תלמידים מחומש, התפתח עימות קולני בין יושב ראש הכנסת מיקי לוי לחברי הכנסת שמחה רוטמן ואורית סטרוק מהציונות הדתית, כך מדווחת מורן אזולאי. לוי הורה להוציא אותם, ורוטמן קרא לעברו: "משוגע, אתה לא תאיים עליי. איבדת את השכל שלך".

יושב ראש הכנסת הגיב ואמר "אתה לא תקרא משוגע", ובמהלך העימותים נחבט בטעות אחד הסדרנים ונפצע. הרקע לעימות החריג הוא מעצר של שמונה צעירים מישיבת חומש, בהם חבריו של יהודה דימנטמן שנרצח בפיגוע סמוך למקום.

בציונות הדתית הגיבו לאירועים ואמרו: "ההתנהגות הברוטלית של מיקי לוי הבוקר במליאת הכנסת היא עוד שיא שנשבר. הרמת ידיים וגירוש חסר תקדים של חברי הכנסת סטרוק ורוטמן מהפרסה רק כי אמרו משהו שלא מצא חן בעינייו הם בריונות לא חוקית, חצופה ומסוכנת, שמדרדרת את מעמדה של הכנסת".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן