צפו ננסי פלוסי במליאה | מיקי לוי התאכזב: "אוף, לא היו הפרעות"

יו"ר הכנסת מיקי לוי בירך במליאת הכנסת את יו"ר בית הנבחרים, "אני רוצה להודות לך בשם הילדים המתגוררים ביישובי עוטף עזה שיושבים כאן, על חבילת הסיוע ומערכת כיפת ברזל". בסיום דבריו לא הבחין שהמיקרופון עדיין פתוח | חברי הכנסת קמו למחוא כפיים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 16/02/22 12:20 טו באדר א'

ננסי פלוסי במליאה | מיקי לוי התאכזב: "אוף, לא היו הפרעות"
מחיאות כפיים במליאה, צילום: דני שם טוב דוברות הכנסת

יו"ר הכנסת מיקי לוי בירך במליאת הכנסת את יושבת-ראש בית הנבחרים של ארצות הברית, ננסי פלוסי, שנחכה ביציע האורחים במליאה יחד עם משלחת חברי קונגרס המבקרת היום בכנסת. ילדי עוטף עזה ריגשו את האורחת כשנופפו לחברי המשלחת בדגלי ישראל וארה"ב לקול מחיאות כפיים של חברי הכנסת והאורחים. 


(מחיאות כפיים במליאה).

בפתח דבריו התייחס יו"ר הכנסת להסתערות המפגינים על הקונגרס והזהיר כי אם זה קרה בארה"ב, זה יכול לקרות בכל מקום: "כשהאמת הופכת לאלטרנטיבה אחת מני רבות, אנו נותרים עם בריונים שטופי מוח המנסים להסתער על מוסדות המדינה בכוח, כשהם בטוחים עד עמקי נשמתם שהם מצילים את האומה", לוי ציין בדבריו את המהומות והפריצה לקפיטול שאירעו בוושינגטון בשנה שעברה. 

"ברגעים אלו, יש המתכננים ופועלים לתקיפתנו ולהשמדתנו"

בהמשך דבריו התייחס יו"ר הכנסת לאיומים הביטחוניים והבהיר כי אסור לאפשר לאיראן לפתח יכולות גרעיניות: "גם ברגעים אלו, יש המתכננים ופועלים לתקיפתנו ולהשמדתנו. פעולותיה של איראן לפיתוח יכולות גרעיניות מטרידה את מנוחתו של כל אזרח ותושב בישראל. איראן היא מדינת טרור שכל מעשיה נועדו לזרוע הרס וחורבן בכל פינה בה היא פועלת בעולם. תמיכתה האיתנה של ארצות הברית בביטחון ישראל לאורך כל ההיסטוריה זכורה לנו גם היום. כולנו כאן בכנסת ישראל במסר אחיד שאסור לאפשר לאיראן לפתח יכולות גרעיניות."

במהלך הדברים נכחו במליאת הכנסת תלמידי כיתה א' בבית הספר חופים בקיבוץ יד מרדכי, המתגוררים ביישובי עוטף עזה שהוזמנו לכנסת על ידי יו"ר הכנסת לכבוד ביקור המשלחת. הילדים ריגשו את האורחת כשנופפו לחברי המשלחת בדגלי ישראל וארה"ב לקול מחיאות הכפיים של חברי הכנסת והאורחים. לוי סיפר כי שבזמן שהצופרים הושמעו יומם וליל במרכזי ערי ישראל ובפרט בדרום המדינה, ילדים אלה ביחד עם משפחותיהם, רצו פעם אחר פעם למקלטים ולחדרי הביטחון כדי להגן על חייהם. "זיכרונות מתוקים של ילדות במגרשי המשחקים הוחלפו לעד בזיכרונות אימה ופחד" אמר היו"ר.

עם סיום דבריו, לא הבחין יושב ראש הכנסת שהמיקרופון שלו עדיין פתוח, ומלמל: "אוף, לא היו הפרעות"

יו"ר הכנסת לוי הודה ליושבת ראש בית הנבחרים פלוסי על העברת החוק למימון הצטיידות לכיפת ברזל ואמר: "ביום הזה, אני רוצה להודות לך בשם הילדים שיושבים כאן, בשם תושבי הדרום ובשמם של אזרחי מדינת ישראל כולה, על חבילת הסיוע שאישר בית הנבחרים בהנהגתך, לטובת הצטיידות של מדינת ישראל במיירטים של כיפת ברזל. בחרתם לתמוך בזכותה של מדינת ישראל להגן על עצמה מפני טרור. בחרתם לעמוד לצידה של הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון. בחרתם לעזור למדינת ישראל להציל חיים של אזרחים ושל כל ילדה וילד שנמצאים כאן במליאה." עם סיום דבריו, לא הבחין יושב ראש הכנסת שהמיקרופון שלו עדיין פתוח, ומלמל: "אוף, לא היו הפרעות". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן