פרסום ראשון אחרי הקריאות להדחת חגית משה: מרכז הבית היהודי יתכנס

יו"ר הבית היהודי חגית משה מתכוונת לכנס את מרכז המפלגה אחרי פורים, גורמים במפלגה מתכננים לנצל את הכינוס בכדי להכריז על בחירות | משה לכיפה: "כינוס מרכז המפלגה ואישור יו"ר זמני הוא חלק מתכנית לשיקום המפלגה, כל ניסיון לצייר זאת כניסיון הדחה הוא שקרי"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/02/22 13:37 כו באדר א'

אחרי הקריאות להדחת חגית משה: מרכז הבית היהודי יתכנס
חגית משה, יו"ר הבית היהודי, צילום: חדשות כיפה

התזוזות מתחת לפני השטח במפלגת הבית היהודי נמשכות: אחרי פגישת הבכירים במפלגה במטרה להדיח את יו"ר הבית היהודי חגית משה, מרכז המפלגה צפוי להתכנס. משה מתכוונת מיד אחרי פורים לקיים כינוס של מרכז המפלגה אבל בכירים במפלגה מתכננים להשתמש בכינוס המרכז נגד משה.

חגית משה במינוי מפתיע

על פי גורמים במפלגה, המטרה של משה בכינוס המרכז היא לתת לאנשים להוציא קיטור ולהראות שהמפלגה מתחדשת. אך אותם אלו שנפגשו לפני מספר שבועות, מתכוונים להפוך את הכינוס מרכז להכרזה על בחירות לראשות הבית היהודי. בנוסף, לכיפה נודע כי משה מתכננת למנות,  את עורך דין משה חנייא, מצפת ליושב ראש המרכז הזמני של מפלגת הבית היהודי.

חגית משה מסרה בתגובה לפרסום: "לבית היהודי ישנה תכנית סדורה ולוחות זמנים מסודרים לקידום תהליכים פנימיים וחיצוניים במפלגה. כינוס מרכז המפלגה ואישור יו"ר זמני לפני פסח הוא חלק מתכנית מסודרת לשיקום המפלגה ובנייה בריאה של המוסדות, כל ניסיון לצייר זאת כניסיון הדחה הוא שקרי ונבזי של מי שמבקשים לפגוע במפלגה במקום לייצר שיח פנימי שיחזק אותה".

מוטי יוגב: "חגית צריכה ללכת הביתה"

כזכור, בפגישה שהתקיימה לפני מספר שבועות נידונו מספר דרכי פעולה אפשריות על מנת להביא לכינוס מרכז המפלגה, והוחלט בין היתר לבצע החתמה מסיבית של חברי מרכז ולהוציא ליו"ר המפלגה חגית משה מכתב דרישה ואולטימטום: לכנס את המרכז בהקדם. נציין כי במידה ויכונס המרכז ניתן יהיה להצביע על בחירות חדשות לראשות התנועה.

בתגובה לפרסום, חבר הכנסת לשעבר מוטי יוגב אמר בשיחה עם חדשות כיפה, כי הוא לא מתייחס למפגשים ספציפיים. יוגב הוסיף ואמר כי אם מחליטים על תיקון מבפנים של המפלגה יש להוביל שינוי. 

"האם ראש המפלגה חופשיה לקבל החלטות כמו לחבור לבנט וחבר מרעיו? כל מה שהיא עשתה הוא הפוך ממה שהבוחרים רצו, חגית צריכה ללכת הביתה, היא אישה עם המון זכויות בירושלים אבל בהנהגה של הבית היהודי היא לא יכולה להישאר", אמר יוגב.