מוטי יוגב חש ברע במהלך אירוע של הבית היהודי | חשש שמדובר באירוע מוחי

במהלך אירוע שנערך בישיבת הכותל, ח"כ לשעבר מוטי יוגב חש ברע, צוותי רפואה טיפלו בו במקום והוא פונה לבית חולים, קיים חשש כי מדובר באירוע מוחי | טרם ידוע מה מצבו

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/21 20:38 כד באלול התשפא

מוטי יוגב חש ברע במהלך אירוע של הבית היהודי | חשש שמדובר באירוע מוחי
מוטי יוגב, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

ח"כ לשעבר מוטי יוגב הגיע הערב (ד') לאירוע סיכום שנה של מפלגת הבית היהודי בישיבת הכותל בירושלים. במהלך האירוע החל הח"כ לשעבר לחוש ברע וצוותי רפואה הוזעקו והחלו לטפל ביוגב שפונה לבית חולים. קיים חשש כי מדובר באירוע מוחי.

במהלך האירוע יו״ר מפלגת הבית היהודי חגית משה נשאה דברים הערב בפני חברי מרכז המפלגה והתייחסה לשיח סביב יציאה למפקד: ״הבית היהודי לא יוצא למפקד, במשך שנים היה בית לכל הדתיים הלאומיים וגם היום ניתן לראות שהבית היהודי הוא המייצג בשטח את צרכי הציבור הדתי לאומי על כל גווניו עם עשרות נציגים בשלטון המקומי בכל רחבי הארץ שדואגים בפועל לצרכי הציבור שלנו. 

הרמת כוסית הבית היהודי

הרמת כוסית הבית היהודיצילום: דוברות חגית משה

עוד הוסיפה משה כי למרות חוסר הייצוג הזמני בכנסת הבית היהודי נשאר גורם משפיע: ״לא משנה אם התקציב החינוך הדתי נכלל בבסיס התקציב או מגיע בדרכים אחרות, בפועל בממשלה חילונית שלא חששה לקצץ בהרבה תחומים, אנחנו אלה שפעלנו  מאחורי הקלעים והצלחנו לשמור על תקציבי החמ״ד ולדאוג למוסדות בציונות הדתית״.

״כבר היו הזדמנויות בעבר שהספידו את הבית היהודי אבל אנחנו כאן כדי להישאר, נמשיך לפעול למען הציבור שלנו ואני בטוחה שצעד אחרי צעד נחזיר את המפלגה לגודלה הטבעי״ סיכמה משה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן