עופר כסיף קרא למירב בן ארי תרנגולת וגרם לה להתפוצץ עליו

במהלך דיון סוער במליאה על חוקים שנוגעים לפשיעה חקלאית צעק ח"כ עופר כסיף לעבר ח"כ מירב בן ארי: "תשתקי עם הצרחות תרנגולת שלך" | בן ארי לא נשארה חייבת: "שוביניסט, מיזוגן אבל בעיקר עוכר ישראל. כל יום שהוא יושב בכנסת זו בושה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 19/01/22 13:58 יז בשבט התשפב

עופר כסיף קרא למירב בן ארי תרנגולת וגרם לה להתפוצץ עליו
ח"כ עופר כסיף בכנסת, צילום: דוברות הכנסת. יצחק הררי

סוער היום (ד') במליאת הכנסת. במהלך דיון על חוק להסדרת המגורים בשטחי מרעה של חברת הכנסת שרן השכל, תקף חבר הכנסת עופר כסיף את החקלאים הישראלים. חברת הכנסת מירב בן ארי ענתה לכסיף וזכתה לאמירות משפילות.


(עופר כסיף למירב בן ארי: "תשתקי תרנגולת").

במהלך הנאום של כסיף קראה לעברו בן ארי, "תתבייש", כסיף הגיב בתוקפנות: "תשתקי עם הצרחות תרנגולת שלך, חוץ מלצרוח לא מסוגלת לעשות כלום". בן ארי לא נשארה חייבת ואמרה: "עולה עופר כסיף למליאת כנסת ישראל אומר שחקלאי ישראל הם פושעי ישראל ומדבר על כך שהם יושבים על אדמות פלסטין הכבושות. כשאני צועקת לו בקריאת בינים שיתבייש הוא אומר ליו"ר במליאה "שיפסיק את התרנגולת הזאת". אדם שוביניסט, מיזוגן אבל בעיקר עוכר ישראל. כל יום שהוא יושב בכנסת זו בושה".

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מיהר לחזק את בן ארי וכתב: "מבאס אותי ממש שמירב נמצאת במפלגה הרדודה והחלולה כל כך של יאיר לפיד. היא שם ממש בטעות. כי ברמה האישית והערכית היא פשוט תותחית. ממש לא מסכים איתה על הכל אבל היא חרוצה, אמיצה ומקצועית, והלב שלה נמצא במקום הנכון. כל הכבוד מירב".

החוק של השכל שעבר בקריאה טרומית מציע להסדיר הקמת מבני מגורים ומבנים חקלאיים בשטחי מרעה. בנוסף, מוצע שרשות המרעה במשרד החקלאות ופיתוח הכפר, באישור ועדה מקומית לתכנון ולבניה, תאשר הקמת מבנים כאמור, ויינתן היתר למבנה מגורים קיים שבו מתגוררת משפחתו של רועה, שהוקם עד יום 1 בינואר בשנה שעברה, ובכפוף לעמידתו בתנאים לפי החוק המוצע.