לקראת נאומו באו"ם | בנט נפגש עם שר החוץ של בחריין: "נשיא מצרים שמח מהיחסים ביננו"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש עם שר החוץ של בחריין ועם השר לענייני מדינה במשרד החוץ של איחוד האמירויות, בשולי העצרת הכללית של האו"ם בניו יורק

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/09/21 07:45 כא בתשרי התשפב

לקראת נאומו באו"ם | בנט נפגש עם שר החוץ של בחריין: "נשיא מצרים שמח מהיחסים ביננו"
בנט בפגישה עם שר החוץ, צילום: אבי אוחיון לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים אמש (א', שעון ארה"ב), פגישה משולשת עם שר החוץ של בחריין, עבד אללטיף בן ראשד אלזיאני, ועם השר לענייני מדינה במשרד החוץ של איחוד האמירויות, ח'ליפה שאהין אלמרר, בשולי העצרת הכללית של האו"ם בניו יורק.


(בנט בפסגה המשולשת).

השלושה ציינו את יום השנה להסכמי אברהם שחל החודש. ראש הממשלה בנט אמר, כי ישראל שואפת להדק ולחזק את היחסים עם איחוד האמירויות ובחריין, בכל התחומים, והוסיף, כי הוא מקווה שמדינות נוספות באזור יצטרפו למעגל השלום.

בפתח הפגישה אמר ראש הממשלה, נפתלי בנט: "אני כל-כך שמח לפגוש אתכם. חשוב שניפגש בציון שנה להסכמי אברהם, אשר להם משמעות רבה מבחינתנו. ראשית, אני רוצה לספר לכם שפגשתי את מלך ירדן ואת נשיא מצרים, והם כמובן מרוצים מהיחסים בין המדינות שלנו, ואני רוצה להבטיח לכם המשכיות. אנחנו יציבים, ואנחנו מאמינים במערכת היחסים הזו, ואנחנו רוצים להאריך אותה עד כמה שאפשר".

לראש הממשלה מחכה יום עמוס ששיאו יהיה נאומו הראשון בעצרת האו"ם. בשעה 16:00 (שעון ישראל) ינאם בנט, לא ברור מה יכלול הנאום אך ההערכה היא כי יעסוק בין היתר בגרעין האיראני. 

לו"ז ראש הממשלה להיום (שעון ארה"ב):

09:00 - נאום בפני העצרת הכללית של האו"ם.

09:45 - פגישה עם מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש - תתקיים בלשכת המזכ"ל.

13:30 - נאום בפני הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה וראשי ארגונים נוספים.

16:30 - פגישה עם שגרירת ארה"ב לאו"ם, לינדה תומאס-גרינפילד.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן