יועז הנדל תומך בסמוטריץ': "יודע לעבוד"

שר התקשורת נשמע אומר בהקלטה כי אין לו בעיה שבצלאל סמוטריץ' ימונה למי שאמון על הטיפול בקורונה במגזר החרדי: "הוא יודע לעבוד". על לפיד אמר הנדל: "כל היום מקשקש בטוויטר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/07/20 09:24 כ בתמוז התשפ

יועז הנדל תומך בסמוטריץ': "יודע לעבוד"
השר יועז הנדל, צילום: פלאש 90

תמיכה מפתיעה בסמוטריץ'. שר התקשורת יועז הנדל ('דרך ארץ') אומר בהקלטה שנחשפה הבוקר (א') כי הוא תומך במינוי של שר התחבורה לשעבר לממונה על הטיפול בקורונה במגזר החרדי. בהקלטה שפורסמה בתכנית 'קלמן ליברמן' בכאן חדשות נשמע הנדל אומר כי "אין בעיה שסמוטריץ' יהיה הפרוייקטור של העסק הזה, הוא יודע לעבוד".

" width="100%">

כזכור, סמוטריץ' כתב בסוף השבוע לראש הממשלה נתניהו כי הוא מעוניין לשמש כ'פרוייקטור' לנושא הקורונה במגזר החרדי. בחשבון הטוויטר שלו כתב כי "אין מי שמוכן לשמש כפרויקטור לציבור החרדי החרדי. על אף שאיני חבר קואליציה, בשל קרבתי רבת השנים לציבור החרדי, אני מוכן להתגייס למערכה כפרויקטור לציבור החרדי, בלי תקנים או משרדים, רק ככח עזר שנרתם למלחמה המשותפת בנגיף הקורונה".

"לפיד כל היום מקשקש בטוויטר"

באותה הקלטה שפורסמה נשמע הנדל תוקף את חבר מפלגתו לשעבר, יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, ואמר עליו כי הוא כל היום "מקשקש בטוויטר". לדברי הנדל, "חוץ מלהצביע עם בל"ד על זה שישראל היא מדינת אפרטהייד, לא ראיתי שום דבר שהוא עשה מאז שהתחילה הקורונה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן