סנדרס מגיב לדני דנון: "אני יהודי ומאד גאה במורשת היהודית שלי"

הסנאטור הדמוקרטי מגיב לשגריר ישראל באו"ם, זאת לאחר שזה כינה אותו "בור ושקרן" בנאום שנשא בועידת איפא"ק. עוד קודם לכן, בסביבתו של ראש הממשלה מיהרו להתנער מדבריו של דנון

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/20 21:42 ה באדר התשפ

סנדרס מגיב לדני דנון: "אני יהודי ומאד גאה במורשת היהודית שלי"
ברני סנדרס. "גאה במורשת היהודית שלי", צילום: shutterstock

המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב, ברני סנדרס, מגיב לדני דנון, זאת לאחר ששגריר ישראל באו"ם כינה אותו "בור ושקרן" בנאום שנש בועידת איפא"ק. "אני יהודי ואני מאוד גאה במורשת היהודית שלי", אמר סנדרס לרשת CBS, "אני לא אנטי ישראל, אבל מה שאנחנו צריכים במדינה הזאת - זו מדיניות חוץ שלא רק מגינה על ישראל, אלא גם מתמודדת עם סבלו של העם הפלסטיני".

כזכור, בנאום שנשא דנון באיפא"ק ,הוא כינה את סנדרס "בור ושקרן" וזאת בתגובה לכך שהמועמד הדמוקרטי כינה את ראש הממשלה "גזען". "אנחנו לא רוצים את סנדרס כאן באיפא"ק, ולא בישראל", אמר דנון, "מי שקורא לראש ממשלת ישראל 'גזען' הוא שקרן או בור, או שילוב מסוכן של השניים". 

דבריו של דנון יצרו תקרית לא נעימה מול המפלגה הדמוקרטית, וגורמים בסביבתו של ראש הממשלה מיהרו להתנער מדבריו של דנון, תוך שהם טוענים כי ההתבטאויות של השגריר נאמרו ללא תיאום מוקדם מול נתניהו. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן