פלסטיני מואשם באונס ילדה בת 7

מהאישום עולה: נתן לילדה ממתקים ופיתה אותה ללכת איתו למבנה סמוך - ושם ביצע את המעשים החמורים. עו"ד איתמר בן גביר: "מי שלא נאמן, פוגע בעם שלי ואונס ילדה צריך לעשות לו משפט ראווה ובסיומו גזר דין מוות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/19 10:00 יד בסיון התשעט

פלסטיני מואשם באונס ילדה בת 7
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

פלסטיני תושב דיר קדיס מואשם בחטיפת, תקיפת ואונס ילדה בת 7. לפי המשטרה, הנאשם פיתה את הילדה להגיע איתו למבנה סמוך שהיה בהליכי בנייה ושם ביצע בה את המעשים החמורים. מעצרו הוארך היום ב-7 ימים. בשבוע הבא יתקיים דיון בבקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים בתיק האונס, החטיפה והתקיפה.

עו"ד איתמר בן גביר, איש עוצמה יהודית אמר בעקבות פרסום המקרה כי נדמה שמישהו מנסה להסתיר את הסיפור כמה שיותר מעיני הציבור. "מי שאונס ילדה בת 7 ופוגע בה מטעמים לאומניים צריך לגזור עליו דין מוות".

החקירה התנהלה כשלושה חודשים ונתקלה בקשיים לא מועטים כי עד לאחרונה הפרשה הייתה "מילה שלה כנגד מילה שלו" כי הנאשם הכחיש מכל וכל. מכתב האישום עולה כי הנאשם, שעבד במוסד חינוכי והועסק בנקיון ותחזוקה, הכיר את הילדה במוסד החינוכי וטיפח עימה קשר: במשטרה ציינו כי הנאשם דיבר איתה מעת לעת ונתן לה ממתקים.

איתמר בן גביר

איתמר בן גביר | "מי שאונס ילדה בת 7 ופוגע בה מטעמים לאומניים צריך לגזור עליו דין מוות"צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"באחד הימים הוביל הנאשם את הילדה לבית באזור שהוא אוחז בידיה בכוח, גורם לנפילתה ואונס אותה בנסיבות מחמירות תוך שהיא בוכה וזועקת לעזרה ורק לאחר שמסיים הנאשם לבצע את זממו משחרר אותה לביתה", נכתב בהודעת המשטרה.

במחוז ש"י במשטרה ציינו כי השוטרים ניהלו "חקירה מורכבת במהלך מספר חודשים בעקבות תלונה על אינוס בנסיבות מחמירות של ילדה כבת 7". בתום החקירה, הפרקליטות הצבאית הגישה היום בבית המשפט הצבאי בעופר כתב אישום חמור. הסעיפים שמיוחסים לנאשם: אונס בנסיבות מחמירות, תקיפה וחטיפה.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, שמלווה את משפחתה של הילדה בת ה-7 שנפגעה, מסר הערב: "מדובר באירוע אכזרי ומזעזע ביותר, כאשר במהלך האירוע נכחו אנשים נוספים שככל הנראה מדובר בעובדים פלסטינים אשר השפילו את הילדה וביזו אותה וסייעו בידי הנאשם. לכאורה מדובר בשנאה מזוקקת של קבוצה של חלאות אשר נהגו נגד כל ערך אנושי רק בשל היות הקורבן יהודיה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן