דוד חטואל על חיסול רוצח משפחתו: "תמיד נגיע למי שפוגע בנו"

דוד חטואל בירך על חיסול המחבל, ג'אהד ע'נאם, שהיה אחראי בביצוע פיגוע הירי בציר כיסופים בו נרצחו אשתו, טלי, ובנותיהם, הילה, הדר, רוני ומירב הי"ד: "כל עוד הם פוגעים בנו לא יהיה להם מקום בטוח על פני האדמה"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 09/05/23 11:15 יח באייר התשפג

דוד חטואל על חיסול רוצח משפחתו: "תמיד נגיע למי שפוגע בנו"
צילום: באדיבות המשפחה

המעגל נסגר: במהלך הלילה (ג') הודיע צה"ל כי יצא למבצע "מגן וחץ" בעזה, במהלכו חיסל שלושה בכירים מהג'יהאד האסלאמי. אחד הבכירים שחוסלו הוא מזכיר המועצה הצבאית של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי, ג'אהד ע'נאם, שבין היתר היה בין האחראיים לביצוע פיגוע הירי בציר כיסופים בו נרצחו טלי חטואל ובנותיה, הילה הדר רוני ומירב הי"ד.  אבי המשפחה, דוד חטואל, ברך על חיסולו של המחבל.

"מסר ברור למרצחים שעם ישראל תמיד יגיע למי שפוגע בו"

חטואל הודה לכוחות הביטחון על החיסול ואמר כי זה מסר ברור לכל המחבלים. "מודה בשמי ובשם המשפחה כולה לקב"ה ולכוחות הביטחון על החיסול של מי שהיה אחראי לתכנון הפיגוע הרצחני של אשתי טלי וארבע בנותינו הילה הדר רוני ומירב הי"ד  לפני 19 שנה בדיוק. מועבר בכך מסר ברור למרצחים שעם ישראל תמיד יגיע למי שפוגע בו. כל עוד הם פוגעים בנו לא יהיה להם מקום בטוח על פני האדמה. אנחנו באים מתוך ערכי נצח ולא מתוך נקמה. כמאמר הנביא וניקיתי דמם לא ניקיתי וה' יושב בציון".

תקיפת צה"ל בעזה. ארכיון

תקיפת צה"ל בעזה. ארכיון צילום: Atia Mohammed/Flash90

"סגירת מעגל": אלמוג כהן שיתף כי המחבל היה מעורב ברצח קרובות משפחתו

מוקדם יותר הבוקר, בר הכנסת מעוצמה יהודית, אלמוג כהן, שיתף הבוקר כי טלי חטואל הייתה קרובה משפחתו ואמר כי היום נסגר המעגל. "לא אשכח את היום הארור ההוא", פתח כהן את דבריו, "היום שבו השמיים היו שחורים, קרובת משפחתי היקרה טלי חטואל הי"ד נרצחה באכזריות בלתי נסבלת עם בנותיה הילה הדר רוני ומירב הי"ד, ללא שום סיבה, רק על היותם יהודים, משפחה שלמה נמחקה בידי האויבים הארורים. מאז משפחתנו כבר אינה אותו דבר".

חבר הכנסת הודה לראש הממשלה, בנימין נתניהו ולשר הביטחון, יואב גלנט לאחר שבשבוע האחרון ביקר את התנהלותם הביטחונית. "אמש בזכות מבצע מדויק של צה"ל חוסל המחבל שתכנן, הכווין וסיפק את הנשקים לרצח האכזרי והביא לסגירת מעגל אחרי כ 20 שנים. אני מודה לרוה"מ ולשר הביטחון על סגירת החשבון. תודה".