היוזמה המרגשת לזכרם של יגל והלל יניב הי"ד

בן דודם של יגל והלל יניב ז"ל הקים בעקבות הפיגוע פינה חמה לחיילים בבקעת הירדן יחד עם חניכי שנת שירות של "קדמה". "מטרת הפיגועים היא לערער את יסודנו ואת הזיקה החזקה שיש לנו לארץ ישראל. רוצים להבריח אותנו, ואנחנו רק רוצים להעמיק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/23 14:21 יז באייר התשפג

היוזמה המרגשת לזכרם של יגל והלל יניב הי"ד
יגל והלל יניב הי"ד, צילום: צילום: סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

חניכי שנת השירות של "קדמה - התיישבות צעירים" בישוב מעלה אפרים שבבקעת הירדן, הקימו בימים האחרונים פינה חמה לחיילים בישוב חמדת שבבקעת הירדן, בשיתוף פעולה עם תושבי הישוב. את הפינה הם הקימו לזכרם של יגל והלל יניב ז"ל, שנרצחו בפיגוע רצחני בכפר חווארה לפני מספר שבועות. 
מי שהיה שותף להקמת הפינה החמה הוא בן דודם של יגל והלל, אלעד לובר, שהוא גם מנהל תכנית ש"ש בארגון קדמה. 

פינה חמה שתשרת את החיילים 

"לאחר הרצח החלטתי שאני רוצה לעשות משהו טוב עבור עם ישראל, עבור החיילים שלנו, בדיוק כמו שיגל והלל חשבו תמיד איך לעזור ואיך לתת מעצמם", מספר בן דודם, אלעד. "חניכי שנת השירות של קדמה ממעלה אפרים קפצו על המשימה ויחד עם תושבי הישוב חמדת שיפצנו מבנה והקמנו לחיילים פינה חמה שתשרת אותם ותהיה עבורם מקום לנוח ולהתרענן". 

צילום: התיישבות צעירים

תוכנית ש"ש בקדמה מתקיימת כחלק מתכנית התנדבות ושליחות של צעירי וצעירות הארגון בקהילות וביישובים לאורך גבולות ישראל לפני השירות הצבאי. תירא-אל כהן, מייסדת ויו"ר קדמה - התיישבות צעירים: "מטרת הפיגועים היא לערער את יסודנו ואת הזיקה החזקה שיש לנו לארץ ישראל. רוצים להבריח אותנו, ואנחנו רק רוצים להעמיק. הפינה החמה שהוקמה לזכרם של יגל והלל ז"ל היא המשך העמקת הקשר שלנו לארץ, והיא מעשה ציוני ראשון במעלה עבור החיילים שמגנים על תושבי בקעת הירדן".
 

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il