יעד חדש: טיסות ישירות בין ישראל לניגריה

חברת התעופה הלאומית של ניגריה AIR PEACE תחל להפעיל לראשונה טיסות ישירות לישראל החל מ-20 באפריל | שרת התחבורה רגב: "אחת המדינות המובילות באפריקה, והיא מקיימת קשרים הדוקים עם ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/03/23 12:51 ד בניסן התשפג

יעד חדש: טיסות ישירות בין ישראל לניגריה
צילום: Moshe Shai/FLASH90

מהחודש הבא: חברת התעופה הלאומית של ניגריה תחל להפעיל לראשונה טיסות ישירות לישראל. השרה רגב אישררה היום (א') את הסכם התעופה שנחתם בין ישראל וניגריה והגישה אותו לאישור הממשלה, כאשר הטיסות יחלו לטוס ב-20 לאפריל.

פתרון לצליינים

ההסכם שנחתם יאפשר לחברות התעופה של כל אחת מהמדינות להפעיל טיסות סדירות בנמל התעופה בן גוריון למספר יעדים בניגריה, כמו אבוג'יה ולאגוס. בשלב הראשון תפעיל החברה הניגרית שתי טיסות שבועיות בין נתב"ג לניגריה.

ניגריה

ניגריה צילום: shutterstock

עד כה, לא הופעלו טיסות ישירות בין שתי המדינות ואלפי הצליינים המגיעים מידי שנה לישראל מניגריה טסו דרך טורקיה או אתיופיה. ההסכם יאפשר לחברות תעופה ישראליות וניגריות לבצע טיסות ישירות בין המדינות ולהגדיל את מספר הצליינים המגיעים מידי שנה לישראל.

"בתקופה האחרונה אנו עדים לגל של פתיחת קווים חדשים ליעדים בכל קצווי תבל"

השרה מירי רגב בירכה: "בתקופה האחרונה אנו עדים לגל של פתיחת קווים חדשים ליעדים בכל קצווי תבל, ואני שמחה לבשר על השקת טיסות ישירות גם לניגריה. ניגריה היא אחת המדינות המובילות באפריקה, והיא מקיימת קשרים הדוקים עם ישראל במגוון רחב של תחומים, לצד תנועה ערה של צליינים המגיעים לישראל כדי לפקוד את המקומות הקדושים לנצרות. אני מברכת על פתיחת הקו החדש ובטוחה כי הוא יתרום לחיזוק הקשרים העסקיים והתרבותיים בין העמים ובין הממשלות.