אל על חוזרת להפעיל את היעד האהוב על חיילים משוחררים

החברה מכריזה מחדש על הפעלת טיסות ישירות להודו לשני יעדים החל מאוקטובר 2023 - ניו-דלהי ומומביי. אישור הטיסה בשמי סעודיה יקצר את משך הטיסה בשעתיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/03/23 09:33 א בניסן התשפג

אל על חוזרת להפעיל את היעד האהוב על חיילים משוחררים
מומבאי, צילום: shutterstock

לאחר שלוש שנות הפסקה, אל על מחדשת את הטיסות הישירות להודו, לשני יעדים: מומביי וניו-דלהי, החל מסוף אוקטובר 2023. השקת הקווים החדשים מתאפשרת בהמשך לאישור טיסה בשמי סעודיה ועומאן עבור חברות התעופה הישראליות שהתקבל לאחרונה.

הטיסה מתקצרת בשעתיים

אישור זה מאפשר את קיצור משך הטיסה למומביי ל-5.5 שעות בלבד, במקום 7.45 שעות במקור. אל על תהיה חברת התעופה היחידה שתציע טיסות ישירות לשני היעדים וכמו כן, טיסות לעשרות יעדי המשך בהודו, בשיתוף פעולה עם חברות תעופה מקומיות.

מכירת הכרטיסים תחל באפריל 2023 ויופעלו ארבע טיסות שבועיות ישירות למומביי, באמצעות מטוס 737 הכולל שתי מחלקות שירות - תיירים, ועסקים ושתי טיסות שבועיות ישירות לניו-דלהי, באמצעות מטוס רחב גוף 787 או 777.

לדברי שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופרתיים של החברה, אמר כי הם צופים ביקושים גבוהים לטיסות: "ישנה פעילות עסקית ענפה בין המדינות וכמו כן, גידול מתמיד בתיירות מהודו לישראל. מדובר על יעד נופש אהוב על הישראלים, בין אם זה בקרב תרמילאים, טיולי משפחות או טיולים מאורגנים. אנו ממשיכים לפעול למען הרחבת יעדים נוספים במזרח ויעדים פופולריים נוספים".