רגע האמת: הליכוד, איילת שקד ויש עתיד סוגרים את הרשימות לכנסת

שרת הפנים שהתאחדה עם הבית היהודי צפויה להגיש את רשימת המועמדים לכנסת, כאשר ההרכב הסופי טרם ידוע | הדר מוכתר כבר הגישה את הרשימה והבטיחה: "באנו למרר לפוליטיקאים את החיים" | שידור חי

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 15/09/22 16:35 יט באלול התשפב

רגע האמת: הליכוד, איילת שקד ויש עתיד סוגרים את הרשימות לכנסת
ועדת הבחירות המרכזית , צילום: ללא

פחות מחודשיים לפני הבחירות הכלליות לכנסת ה-25 שיערכו בחודש נובמבר, ולאחר שמפלגות הציונות הדתית והמחנה הממלכתי כבר הציגו את המועמדים שלהם, נותרו עוד כמה שחקנים מרכזיים בזירה הפוליטית. איילת שקד והבית היהודי, הליכוד ויש עתיד, כולם צפויים להגיע היום (ה') למשכן הכנסת ולהגיש ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט יצחק עמית, את רשימת המועמדים של המפלגה. 

מפלגת יש עתיד הגישה את רשימתה לכנסת ה-25

צילום: יש עתיד

צילום: ללא

לאחר האיחוד של שרת הפנים איילת שקד עם מפלגת הבית היהודי, אישר אתמול מרכז המפלגה את האיחוד ברוב קולות, כמו כן אישר המרכז ברוב קולות את הרכב רשימת מפלגת הבית היהודי אשר צפויים להשתלב ברשימה המאוחדת לפי הסדר הנ"ל:
1.    יוסי ברודני
2.    עו"ד ניצנה דרשן-לייטנר
3.    עו"ד משה חנייא
4.    גילה בן נאים
5.    דור לוי 
6.    איילה קדוש
7.    דוד בונפיל
8.    שמואל עמרוסי
9.    אייל בר לב

הרכב הרשימה המאוחדת עדיין לא ברור, כאשר ברשימתה של שקד נמצא בינתיים מזכ"ל הקיבוץ הדתי, אמיתי פורת, שבעבר תפס את המקום השלישי ברשימת הרוח הציונית, עוד בימי האיחוד של שקד ושר התקשורת יועז הנדל

מוקדם יותר היום, יושבת ראש מפלגת צעירים בוערים, הדר מוכתר, מסרה את רשימתה, כאשר במקום הראשון ניצבת בת אל חזן, "ברשימה שלי לא תמצא פוליטיקאים לשעבר, דוגמניות, טייקונים או סלבס. ברשימה שלי יש צעירים שישנו באוהלים ברוטשילד. אצלי יש צעירים שנשבר להם והם לא טסו להודו והצטרפו למפלגת צעירים בוערים ובאו לשנות. אין צורך בניסיון של שנים של אנשים שלא עשו כלום עבור העתיד שלנו".