עוקץ את שקד? נפתלי בנט בפרגון ליועז הנדל וצבי האוזר

אחרי ההודעה של חברי סיעת דרך ארץ על פרישתם מהתמודדות בבחירות הקרובות, ראש הממשלה החליפי הודה לצמד: "עבודה יוצאת מן הכלל, אין לי ספק ששניהם ימשיכו לתרום למדינה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/09/22 23:02 יז באלול התשפב

עוקץ את שקד? נפתלי בנט בפרגון ליועז הנדל וצבי האוזר
הנדל ובנט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ברכה מבנט. הערב (ג') הודיעו צביקה האוזר ויועז הנדל כי הם לא יתמודדו בבחירות הקרובות, וראש הממשלה החליפי בירך אותם על עבודתם אחרי שהיו שותפים בממשלת השינוי בראשה עמד.

מאחל לשניהם הצלחה

"אני מבקש להודות לידידי, שר התקשורת יועז הנדל, לוחם שאוהב את המדינה, שעשה עבודה יוצאת מן הכלל, במיוחד בחיבור הפריפריה לאינטרנט מהיר", פתח בנט והוסיף: "תודה גם לחבר הכנסת צביקה האוזר שפועל ללא הרף למען מדינת ישראל ובטחון ישראל בחשיבה יצירתית ומעמיקה, במיוחד במסגרת תפקידו בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת. אני מאחל לשניהם הצלחה. אין לי ספק ששניהם ימשיכו לתרום למדינה".

האוזר: "שנזכה לימים טובים, יציבים ובטוחים", הנדל: "זכות נפלה בחלקי"

האוזר כתב עם פרישתו: "מודה על ההזדמנות לשרת את הציבור בארבע השנים האחרונות ומאחל לכולנו שנזכה לימים טובים, יציבים ובטוחים. וכפי שנתן אלתרמן כתב פעם: עֲנָנִים עַל רֹאשֵׁנוּ, הָרוּחַ אֵיתָן. עוֹד נָשׁוּב נִפָּגֵשׁ עַל הַמַּיִם".

גם הנדל סיכם: "הזירה הפוליטית חשובה לעתיד מדינת ישראל למרות אין ספור בעיות שיש בה. נכנסתי אליה מתוך תחושת שליחות גדולה ואני יוצא ממנה לעת עתה מתוך הכרה גדולה בזכות שנפלה בחלקי".