הדר מוכתר הגישה רשימה: "באתי למרר לפוליטיקאים את החיים"

יושבת ראש המפלגה הצעירה הגיעה לכנסת כדי למסור את רשימת המועמדים לקראת הבחירות הקרובות והבטיחה: "אצלי יש צעירים שרוצים לשנות" | זאת מי שתעמוד בראש הרשימה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 15/09/22 16:20 יט באלול התשפב

הדר מוכתר הגישה רשימה: "באתי למרר לפוליטיקאים את החיים"
הדר מוכתר, צילום: כיפה

בסוף זה קרה: יושבת ראש מפלגת צעירים בוערים, הדר מוכתר, הגיעה היום (ה') למשכן הכנסת והגישה את רשימת המועמדים שלה לקראת הבחירות הכלליות לכנסת ה-25 שיערכו בחודש נובמבר. כזכור, אתמול היא דחתה את ההגשה כיוון שעדיין הייתה חסרה את המקום הראשון, כאשר היא לא יכולה להגיש את עצמה עקב גילה הצעיר. 

במקום הראשון ניצבת בת אל חזן, "ברשימה שלי לא תמצא פוליטיקאים לשעבר, דוגמניות, טייקונים או סלבס. ברשימה שלי יש צעירים שישנו באוהלים ברוטשילד. אצלי יש צעירים שנשבר להם והם לא טסו להודו והצטרפו למפלגת צעירים בוערים ובאו לשנות. אין צורך בניסיון של שנים של אנשים שלא עשו כלום עבור העתיד שלנו". 

רשימת צעירים בוערים לכנסת 

1. בת אל חזן

2. נתנאל יניבי

3. רחל קרויזר

4. שחר אחיקם צפניה

5. עמרי קלישר

6. שלומי פרץ 

הדר מוכתר

הדר מוכתר צילום: כיפה

בעבר, בראיון לחדשות כיפה, סיפרה כי היא היא תתן את תמיכתה למועמד לראשות הממשלה למי שיתן לה הכי הרבה כוח. "אני אתמוך במי שייתן לי כוח, כולם מושחתים באותה מידה. אני לא דורשת להיות ראש הממשלה. אני דורשת להיות שרת השיכון אני יכולה לפתור את משבר הדיור, צריך לחלק קרקעות בחינם ולא לתת מכרזים למרבה במחיר".

למי הצבעת בבחירות האחרונות?

הלכתי עם אימא ואבא פעם ראשונה, עמדתי מול הפרגוד, ולא היה לי למי להצביע. אמרתי, 'כולם אותו דבר. אני רוצה להקים מפלגה שתייצג את האמונות שלי ותלך נגד הממסד. זה מה שאני עושה, אני בזה לממסד.