סרב בנימוס: נתניהו הציע לפרשן הסרוג הבכיר שריון בליכוד

יו"ר הליכוד פרסם אמש את ארבעת השריונים שלו, אולם קודם להסכמתם, היה מי שסרב - עמית סגל: "אני ממשיך כמובן בתפקידי כפרשן הפוליטי של חברת החדשות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/09/22 08:15 יט באלול התשפב

סרב בנימוס: נתניהו הציע לפרשן הסרוג הבכיר שריון בליכוד
נתניהו , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יושב ראש הליכוד וראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, הציג אמש את השמות החדשים שיכנסו למפלגה. עמיחי שיקלי, עידית סילמן, עו"ד משה סעדה, ד"ר צגה מלקו ועו״ד יוסי פוקס זכו לשריון ברשימת הליכוד לכנסת ה-25. הבוקר (ה') נודע כי היה מי שסרב לשריון אותו עציע לו נתניהו.

העיתונאי יובל שגב פרסם כי ראש האופוזיציה הציע לעיתונאי עמית סגל שריון בשביעיה הראשונה של המפלגה. כמו כן, כחלק מההצעה הועלתה על השולחן האפשרות לתפקיד שר בכיר היה על השולחן וטיפול בהליך קידום השריון ממקום 14 לשביעיה הראשונה. סגל סירב בנימוס וההצעה לא נכנסה אפילו למשא ומתן.

עמית סגל מסר בתגובה לשגב: "אני ממשיך כמובן בתפקידי כפרשן הפוליטי של חברת החדשות ומזמין את כולם לצפות במוצאי שבת בראיונות בפגוש את העיתונות". בליכוד מכחישים.

נזכיר כי במוצאי השבת האחרונה הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל, החל להגיש את "פגוש את העיתונות" יחד עם העיתונאי ואיש התקשורת בן כספית.

לפני כחודש וחצי הודיעה המגישה רינה מצליח כי היא מסיימת את תפקידה כמגישת התכנית: "אחרי תשע שנים, בשבת הקרובה אגיש בפעם האחרונה את פגוש את העיתונות. מוזמנים לפרידה - שבת בשש".