ליברמן הגיש קובלנה נגד יוסי כמיסה: "דברי לשון הרע שקריים לחלוטין"

שר האוצר ויושב ראש ישראל ביתנו הגיש קובלנה פלילית נגד יוסי כמיסה, שטען טענות חמורות נגדו | "טענות כמיסה פורסמו מתוך כוונה לפגוע, כאשר המערכת הפוליטית בעיצומה של מערכת בחירות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/22 12:47 ט באלול התשפב

ליברמן הגיש קובלנה נגד יוסי כמיסה: "דברי לשון הרע שקריים לחלוטין"
ליברמן., צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

שר האוצר ויו"ר ישראל ביתנו הגיש קובלנה פלילית נגד יוסי כמיסה. הקובלנה הוגשה על ידי עורכי הדין ירון קוסטליץ ואביעד שאולזון ממשרד קוסטליץ בשם השר ליברמן ומפלגת ישראל ביתנו.

"מדובר בפרי דמיונו הקודח של הנאשם"

כלפי הטענות של כמיסה נכתב בקובלנה: "להד"ם. מר ליברמן לא פנה לנאשם והציע לו סכום כלשהו כדי לרצוח מאן דהוא. מדובר בפרי דמיונו הקודח של הנאשם". עוד נכתב כי "טענות כמיסה, הינם דברי לשון הרע, שקריים לחלוטין, אשר פורסמו מתוך כוונה לפגוע בקובלים, כאשר המערכת הפוליטית בעיצומה של מערכת בחירות".

כזכור, כמיסה הזדהה כעוזרו לשעבר והאשים את ליברמן במספר טענות חמורות. לפי כמיסה ליברמן הציע לו לפני 21 שנה מאה אלף דולר בתמורה לחיסולו של ניצב במשטרה, הוא שותף בקזינו ביריחו שחלק מרווחיו הולכים לרשות הפלשתינית, שלח מסר למרטין שלאף שיוריד את אהוד ברק ממנו, ועוד טענות שונות.


(הפוסט המלא של כמיסה)

ליברמן הגיב באמירה חריפה וחריגה אמש (א') נגד ראש הממשלה לשעבר ויושב ראש הליכוד בנימין נתניהו ואמר כי נתניהו הוא "חלאת המין האנושי" וכי "אין לו קווים אדומים". מהליכוד נמסר בתגובה לליברמן: "ליברמן המסית הלאומי בלחץ. האיש שהציע לזרוק את החרדים למזבלה קורא עכשיו לנתניהו בשמות גנאי כאחרון הגנגסטרים. נקווה שהוא לא יציע לאף אחד 100,000 דולר כדי לחסל את נתניהו. ליברמן יכול להפסיק להזות, לליכוד ולראש הממשלה לשעבר נתניהו אין שום קשר לטענות המטרידות שפורסמו נגדו בימים האחרונים".