מפת החסימות המלאה לקראת מצעד הדגלים בירושלים 2022

משטרת ישראל השלימה את היערכותה לקראת אירועי יום ירושלים שיתקיימו ברחבי העיר בסימן 55 שנים לאיחוד העיר ירושלים: אלו הכבישים שייחסמו

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/22 23:23 כז באייר התשפב

מפת החסימות המלאה לקראת מצעד הדגלים בירושלים 2022
צילום: באדיבות המצלם

מצעד הדגלים המסורתי יתקיים כמדי שנה מזה עשרות שנים, ממרכז העיר ירושלים לכותל המערבי דרך שערי העיר העתיקה וסמטאותיה. למעלה מאלפיים שוטרים יפעלו לקראת מצעד הדגלים ובמהלכו. בשעות אלו המשטרה תפעל לויסות תנועת הולכי רגל וכלי רכב באזור, ובפרט בסמוך לעיר העתיקה. תכלית הפעילות הינה לשמור על מרקם חיים תקין ככל שניתן למשתתפים, להולכי רגל ולמתפללים בני כל הדתות, וכן למנוע אירועי חיכוך ואלימות.

המשטרה קוראת למשתתפי מצעד הדגלים ולציבור כולו להישמע להוראות השוטרים, להימנע מכל גילוי של אלימות פיזית ומילולית ולאפשר לאירוע להתקיים כחוויה בבטחה, ותוך הקפדה מלאה על שמירת הסדר והוראות החוק.

פירוט הסדרי תנועה והכבישים שייחסמו

בין השעות 14:00-19:00- יחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים וכן הצירים המובילים אליהם: בצלאל, המלך ג'ורג', אגרון, יצחק קריב, שלמה המלך, חטיבת ירושלים, צנחנים, הנדסה חיים בר לב לכיוון דרום, סולטאן סולימן לשני הכיוונים. הצירים יפתחו בהדרגה, בהתאם להתקדמות החוגגים. בזמן ריקוד הדגלים, הרכבת הקלה לא תפעל בתחנות שסמוכות לכיכר צה״ל משני הכיוונים. כמו כן תחבורה ציבורית באזור תסע בצירים חלופיים.

המשטרה תערך עם אמצעים טכנולוגיים וכן שוטרים גלויים וסמויים, ותפעל בנחישות אל מול כל ניסיון להפר את הסדר והחוק. המשטרה תגלה אפס סובלנות כלפי כל גילוי של אלימות, תשתמש בכל הכלים העומדים לרשותה נגד מפרי סדר ופורעי החוק, ותפעל למצות עמם את מלוא חומרת הדין.

משטרת ירושלים קוראת לציבור להתאזר בסבלנות ולהישמע להוראות השוטרים בשטח, להשתמש בדרכים חלופיות ובתחבורה הציבורית. ניתן לפנות למוקד 110 של משטרת ישראל לקבל מידע נוסף. כמו כן, לציבור הנהגים מומלץ להשתמש בתוכנות הניווט לצורך הגעה ליעדם.

נטפל בכל איום

מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג׳מן אמר במהלך ההיערכות ליום ירושלים: "משימתנו המרכזית היא להבטיח את קיומם התקין והבטוח של אירועי יום ירושלים כמדי שנה בתקופה זו. זהו יום חג לאומי בפרט עבור תושבי העיר והמבקרים בה, ומוטלת עלינו החובה לשמור על הביטחון, ועל הסדר הציבורי

לצד ההיערכות המשטרתית המוקפדת והפריסה הרחבה של כל המערכים, עלינו להישאר דרוכים וערוכים כל העת בכדי להגיב לכל איום ולטפל בכל אירוע חריג בצורה מיטבית. נפעל בכל הכלים שברשותנו כלפי הפרות סדר וגילויי אלימות מכל סוג שהם. שילוב הזרועות בין כלל המערכים והיחידות המשטרתיות שיפעלו יחד עם גופי הביטחון, החירום וההצלה וכל השותפים להיערכות והפעילות המבצעית- הכרחי וחשוב במאמץ המשותף של כולנו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן