ברקע המשך הלחימה: בנט שוחח שוב עם פוטין וזלנסקי

הלחימה בין רוסיה לאוקראינה מתעצמת, וגם מאמצי התיווך נמשכים. הקרמלין עדכן כי בנט ופוטין שוחחו, לאחר מכן בנט שוחח גם על זלנסקי | הפצצות רוסיות סמוך לקייב הביאו למותם של תשעה בני אדם ולתשעה פצועים נוספים.

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/22 20:51 יא באדר ב'

ברקע המשך הלחימה: בנט שוחח שוב עם פוטין וזלנסקי
בנט, צילום: Yoav Ari Dudkevitch/POOL

מלחמה באירופה: ברקע מאמצי התיווך והביקור של בנט ברוסיה וגרמניה, ראש הממשלה יצא באמצע ישיבת הממשלה לשיחה עם נשיא רוסיה פוטין. השיחה ארכה כשעה וחצי והם שוחחו בה על המאמצים להפסקת האש בין רוסיה ואוקראינה, וכן על הסיוע ההומניטארי של ישראל לאיזור. לאחר השיחה הזו בנט שוחח גם עם נשיא אוקראינה זלנסקי.

תשעה הרוגים בהפצצות סמוך לקייב

ברויטרס מדווחים כי תשעה בני אדם נהרגו ועוד תשעה נפצעו בהפצצה רוסית של מגדל טלוויזיה ליד העיר ריבנה, ממערב לקייב. כך הודיע המושל המחוזי, שהוסיף: "יש עדיין אנשים מתחת להריסות".

ראש העיר חרקוב איהור טרחוב אמר כי "העיר נמצאת תחת מתקפה רוסית מתמדת", וכי הרוסים הפציצו אזורים מרכזיים שגרמו למספר לא ידוע של נפגעים. היום (ב') אושרה בממשלה הקמת בית חולים שדה באוקראינה בעלות של 21 מיליון שקלים. "זו יוזמה שלא הרבה מדינות מסוגלות לקחת על עצמן, ולמדינת ישראל יש את היכולת הזאת ואנחנו יוצאים לדרך", אמר בנט.

הבוקר (ב') נציגי המשא ומתן מרוסיה ואוקראינה הציגו אופטימיות קלה. הנציג האוקראיני העריך שצפויות תוצאות של ממש כבר בימים הקרובים. בתוך כך, רוסיה חידשה הבוקר (ב') את הפגזותיה על הבירה האוקראינית קייב. משרד הפנים במדינה דיווח על שני בני אדם שנהרגו ועל כ-10 פצועים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן